pátek 30. listopadu 2012

Dárečky pro Šavrdu:-)

Ahoj všichni, přeji krásné páteční odpoledne. Moc v posledních dnech nestíhám navštěvovat vaše blogy a komentovat, vrhla jsem se plně do pečení, ať máme brzy hotovo:-). Takže hlásím, že máme hotových 14 druhů pečeného cukroví, většinu už i naplněno, dozdobeno (naštěstí máme rádi převážně marmeládové, příp, jen s nutellou spojované, takže se to nezkazí:-), spíš se to brzy zbaští soudě podle tempa, kterým Lukášek do krabic chodí a nosí si "svačinky":-D. Ale to jsem ráda, k tomu to cukroví je a vím, znám, že se jí především před vánoci a během adventu, takže si jej užijeme už teď a na vánoce mi stačí, když zůstane v malé krabičce jen na talířek na "výzdobu":-D). Teď už zbývá jen ca pět druhů nepečeného, na to si ještě přeci jen nechám čas až později...
A teď už k dnešnímu příspěvku...v minulých dnech jsem se vám chlubila, jak mě obdarovala Šárka...já pro ni taky tvořila vánoční překvápko, jen mě Šárka předběhla...nicméně už má taky dárek od nás, u sebe už se pochlubila:-), tak vám ho tu můžu ukázat...
Šárka sbírá mmj. Hello Kitty, tak jsem jí vyrobila polštářek...vím, že má pokoj v oranžové výmalbě, proto jsem zvolila podklad do oranžové, ačkoli jsem prvně zvažovala růžovou:-)

Kitty je našitá aplikace z fleecu a filcu, domalovaná fixou na textil...
 A k polštářku jsem Šárce ještě přikoupila pár maličkostí...
Tak jen doufám, že jí dárek udělal radost a líbil se jí:-)

8 komentářů:

  1. Krásný dáreček určo bude radost velká!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Šmankote Peťo, už tolik druhů cukroví?? No to se nedivím, že nestíháš navštěvovat blogy :)) Ale ty seš šikulka, to víme už dávno :) No a polštářek je krásný, ten určitě udělá radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Dáreček pro Šárku je krásný. :-)
    Peti, ty jsi jak drak. Tolik druhů cukroví jsem snad nikdy nenapekla. Spíš jsem musela koukat na kvantitu od osvědčených druhů.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéminé Péťo, to si děláš srandu, je poslední listopad a ty už má napečíno?! Jdu se odstřelit, já ještě nezačala a až začnu, budu ráda když dám dohromady 5 druhů. Cukroví ráda jím, ale pečení mě vůbec nebaví. :-P Do výměny jsi připravila parádní dárečky, jestli má Šárka ráda Kitty, tak bude nadšená. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja se k tobe na vanoce stehuju ,ty mas ctrnact druhu peciva to bych asi nikdy nedokazala vykouzlit.Polstarek a darecky od tebe urcite velmi potesi.

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - Teda já se k Elišce připojuji, já budu mít s bídou tak čtyři, no jo končí to taky čtyřkou. Takový dáreček ten by se mě také líbil.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Petí!!!
    Nedoufej!!! Ale věř, že radost dárečky udělaly obrovitáááááááánskou!!!!! Ale na jeden dáreček jsi pozapomněla!!!! Na ten, co mi nejvíce obdivují - hned s polštářkem. :-) ANO!!! Na mandličky!! :-) Od včerejška je u nás Týnka a co myslíš? Jasně, mandličky podezřele z pytlíčku mizí!!! :-D Budu si je muset přestěhovat! :-)

    Petí, já ti ještě jednou z celého srdce děkuji! Když jsem balík otevřela a vše objevila, no byla jsem v němém údivu. ;-)
    Jsi velice moc hodná a jsem moooooc ráda, že jsme se poznaly. :-)

    A koukám, že s cukrovím nezahálíš - páni! 14 druhů už máš!!!! No Petí, klobouk dolů. :-)

    Přeji ti nádhernou a parádně strávenou sobotu. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jú, 14 druhů cukroví! já mám jen čtyři! Líbí se mi ten polštářek!:-)

    OdpovědětVymazat