čtvrtek 8. listopadu 2012

Strom z tašky aneb recyklujeme tvořením...

Ahoj všichni,
dnes tu mám opět jeden tvořící příspěvek. Nedávno jsem nakoukla na mimibazar do sekce bydlení, kam se ráda chodím občas ve volné chvíli kochat a inspirovat a byla jsem naprosto zděšená tamním těžce vánočním laděním...já sice vánoce miluju, už se na ně taky chystám, plánuju, vymýšlím a pomaličku, polehoučku nějaké dekorace začínám vytvářet, abych s adventem mohla začít zdobit, ale přeci jen mi přišlo, že tam se vánoční opravdu trochu moc brzy a moc intenzivně...my máme ještě prostředek podzimu, takže jsme s Lukáškem recyklovali tašky z Ikea a tvořili podzimní stromy (jen kvůli těm taškám jsem nutně do Ikea musela jet...samozřejmě, že jsem dovezla spoustu věciček - hlavně na balení dárečků, nějaké baněčky - už jsem zas u těch vánoc že:-D,...). Ale opravdu primárně jsem tam jela s myšlenkou na tyhle stromy z tašek na nákup...

Takže když byly tašky doma, pustili jsme se do tvoření. Luciš je už v pyžamu, protože jsme museli počkat, až Fífa půjde spát a to už většinou bývá Lukášek v pyžamku, protože se koupe spolu s bráchou...
Takže...svěřím vám tajemství - naprosto nejtěžší součástí této tvorby bylo...obrátit papírovou tašku naruby:-D.
Pak už to šlo docela dobře...
Vymodelovat "podstavec" a tvar stromu...


Toto byl první prototyp (měla jsem tři tašky - nakupovala se mnou i moje mamka:-D)...no a pak už jen zdobíme nasyslenými dary přírody, které jsme "ulovili" při podzimních procházkách...

A první strom je hotov...nebylo to úplně ono, takže na další dva jsme vymysleli "upgrade" a místo kmene na vytvoření obličeje jsme na tašku natáhli ruličku z toaletního papíru (o jak vděčný materiál:-)). Na dno jsme u těchto tašek dali ještě pořádný kámen, aby tašky zatížil, chci je totiž před vchodové dveře jako "výzdobu" do období, než budeme zdobit adventně...zkrátka venkovní podzimní dekorace:-). Tak tady Lukášek tvoří "větve"

 Připraveno k dekorování...
 Lepili jsme pomocí tzv. žvýkaček - takových těch gumových lepítek, co se používají i např. při papírovém scrapbooku,...

 A hotový "ksichtík":
 Lepíme dál..

 A hotové výtvory:

12 komentářů:

  1. Wow Peťulko, tak to je bomba - super nápad. Ty jsi studna všemožných inspirací ....
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Peti,to je opravdu nádhera ,stromy jsou super.S výletem do pohádkové vesničky máš pravdu,škoda ,že se tam nedá jen podívat,dětičkám by se to moc líbilo.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  3. Petruško, moc se mi líbí, jaké máš napady a jak si vyhraješ s Lukáškem. To je úžasné.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Lukášek vypadal spokojeně a snad i hrdě. Bodejť by ne, když s maminkou tvoří takovou krásnou výzdobu!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No pání! Super nápad a nádherné výtvory! Lukášek je fakt šikula.
    Moc zdravím, helena

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, genialni napad, jak zabavit deticky a vytvorit neco co podpori jejich tvorivost. Lukasek to zvladl na jednicku. Mej krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peťo, to je super nápad!!! Lukášek se krásně zabavila a ještě k tomu jste vytvořili moc pěknou dekoraci!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petí!
    Teda já jen zírám na co všechno ty tašky nejsou! :-) Nene, je to náramný nápad a skvělá práce. Stromy jsou úžasné a originální. Teda jo, perfektní podzimní dekorace. :-) A Lukášek je velice šikovný, je na něm znát, že ho tvoření baví. :-) No jo, když má takovou maminku, která vybírá to, co ví, že i dítko potěší. :-)
    Jste skvělí. :-)
    Mějte se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Peti,ty umíš tak nádherně zabavit dětičky,no máš můj obdiv.
    Filípek by vám určitě moc rád pomohl,byl by to strom nejhezčí na světě.Ale Lukášek je šikulka.Mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat
  10. Péťo, také tě obdivuji (už jsem to také několikrát psala) jak umíš mrňouskové zabavit. Je málo takových maminek. Máš výborné nápady. :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné, já mám spoustu tašek od kočičího písku, dávám do nich papírový odpad a pak celé vyhodím do tříďáku. Ale takto se mi zdají využité mnohem lépe.

    OdpovědětVymazat
  12. Tedy, vy máte tak úžasné výtvory! Jsem moc ráda, že u tebe můžu čerpat inspirace a že vím, kam nakouknout, když jsou děti na zabití a potřebuju je nutně zabavit :D, díky ti moc! :)

    OdpovědětVymazat