pondělí 5. listopadu 2012

Úlovky...

V minulých dnech jsme byli párkrát na nákupech - bylo potřeba pořídit klukům zimní výbavu,...Při nákupech v Kiku jsem se vyřádila i já...krom oteplováků jsme tam pořídili i hrající "mikulášskou" čepici, kterou jste mohli vidět v minulých příspěvcích a já si koupila taky pár dekoračních a užitečných maličkostí k přípravám na blížící se advent a vánoce...
Krásná stuha, sáňky, dortové krajky,...
 Tyhle "vánoční" sněhulákovské náušnice se mi moc líbily:
 Malý dřevěný betlémek - světýlko

 Pytlíčkový adventní kalendář jako girlanda...pro každýho z kluků jeden....už jen naplnit a někam umístit:-)
 A pak jsme byly s mamkou v Ikea, tam jsem si nakoupila vánoční balící materiál, pár svíček, ubrousky...to vyfoceno nemám a pak krásné košíčky na vánoční pečení a sadu na zdobení, protože už postupně doma nemám žádný cukrářský sáček...tady je k němu navíc ještě struna na rozkrojení dortů a pak stěrka na ozdobné nanášení krémů...


8 komentářů:

  1. Páni, to jsou skoro vánoční poklady! Ty sáněčky jsou moc hezké. :o)
    Prima večer,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Prvně děkuji za odpověď v předchozím článku. :-) Klapka mě pobavila, ale jak je huňatá, hned se dá splést s polštářem. :-D

    A teď Petí k dnešnímu článku!!!!!!!!! Jak mě MOC dobře znáš - já a Vánoce!!!!! No to je jak Adam a Eva, Romeo a Julie! Láska na celý život!!!!! :-D Takže když koukám na tvé úlovky, úplně jihnu, rozpouštím se a nadskakuji u monitoru, jako dítě nad lízátkem! :-)
    Naprosté skvosty jsi ulovila. :-) Třeba ty náušnice sněhuláky, tak ty ti tedy závidím, jsou skvělé! A jak budu nosit své Vánoční stromky, hned si vzpomenu na tebe, že máš sněhuláky! ;-) Nádhera!!!! (Slovo nádhera používám často, vím, ale nemohu si pomoci). :-)

    A ty saně jsou boží, všechno je naprosto úžasné!!!!!! Bože jak já se těším!!!!!! Sice už něco málo mám hotové, ale ještě spousta mě čeká! A víš co? Už nerapluji! Hodila jsem se do klidu a věřím, že to prostě do Vánoc stihnu! Začala jsem tvořit systematicky. Prvně tvořím pro ty, kterým budu dárky posílat poštou a pak pro ty, který je donesu osobně a pak pro ty, kteří si dárky rozbalí pěkně se mnou v obýváku. :-D Mno, úplně to nedodržuji! :-D Třeba pro mamču budu tvořit (opět) zítra, celé odpoledne bude u mldých hlídat holky, tak budu mít volné ruce!!!! :-)

    Petí, měj se nádherně. Já se musím ještě jednou (minimálně) podívat na všechny tvé poklady!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné nákupy-zadařilo se:-)Krásný večer!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo, to jsou nádherné maličkosti a ty nesmí doma chybět. Mám také ráda takové "blbůstky", ty dotvářejí tu správnou pohodu domova. Andělíčci se ti moc povedly. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pytlíčkový adventní kalendář se mi náramně zamlouvá, už pár let mám chuť něco podobného vytvořit, ale nemůžu se k tomu dokopat. Asi mi nezbyde nic jiného, než koupit "hotovku" :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty jsi utrácela ??? Ale utrácela jsi moc pěkně. Tak teď jen najít trochu času a dát se do převánoční výzdoby. Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
  7. Peťul, to jsou úžasné vánoční úlovky! :-) V Kiku se moc dobře nakupuje - jak oblečení, tak i tyhle nezbytné doplňky a vše je za dobrou cenu :- Zrovna minulý týden jsem se tam skočila jen na chvilku podívat a odcházela jsem o 500,-Kč lehčí! :-D
    Ten Betlémek je moc pěkný, až bude rozsvícený, to bude krása! Já si v Kiku taky koupila jednu světelnou dekoraci, sisalovou hvězdu v krémové barvě, dáme si ji na okenní parapet :-) Je jednoduchá a moc pěkná, viděla jsem ji v letáku od Kiku a už tam mne zaujala, tak musela být moje! :-D :-)
    Pytlíčky jako adventní kalendář jsem tam také zahlédla, moc se mi líbily, ale ty si koupím, až i já jednou budu mít doma nějaké malé špunty :-) Minulý rok jsem plnila kalendář pro mladší sestru, ale ta už o to teď moc nestojí, je to šílená puberťačka :-)
    Košíčky z Ikea jsou také báječné, mají je krásně nazdobené! :-)
    Člověk by takové věci mohla nakupovat pořád, viď? Jen by to chtělo i nějakého pořádného sponzora! :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Peťo, úplně nádherné věci jsi pořídila!!!

    OdpovědětVymazat