neděle 18. listopadu 2012

Tlustice

Krásnou neděli všem! 
Dnes se jdu jen pochlubit naší tlusticí, která se opět chystá vykvést...než poprvé loni vykvetla, ani jsem nevěděla, že tahle rostlina je okrasná i květem...a ejhle - ono se jí to zřejmě zalíbilo a bude kvést každoročně:-)


9 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    Také mám doma tlustice, hned dvě. Vlastně jsem měla jednu, té se nalomil list na větvičce a z toho lístku vyrostla minipidi tlustice a pořád rostla a sílila, pak se odlepila od lístku a spadla do hlíny, tak jsem tu minipidi tlustici zasadila do malilinkatého květináče a dnes je už slušně velká. :-)
    Moje kamarádka má hned několik tlustic a z jedné jí na větvičkách vylézají kořínky, když jsem to viděla, říkala jsem si, že to není vůbec pěkné, že bych takovouto nechtěla. A co myslíš? No jasně!!! Z té veliké mi na větvičkách u lístků vyčuhují kořínky!!!! :-x

    Tvá tlustice je nádherná, moc dobře si na její fotky z loňska pamatuji i na ty nádherné květy. :-) Dělá ti jenom samou radost a je vážně krásná. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo
    No tak to se jí u tebe daří.Vidím jí kvést poprvé i když vím že kvete.Je moc pěkná.Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu pokvete a jak krásně! Zatím jsou to poupátka, měla bys nám pak kvítečky vyfotit ještě při květu, budou malinkaté, ale něžně krásné. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Petruš!
    Tak myslím,že jsem ji poprvé viděla kvést právě u tebe na blogu.
    Je vidět,že o ni pečuješ moc dobře a že se jí u tebe daří

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Peti, tlustice vypadá krásně ,dobře se o ni staráš.
    Přeji Vám krásný týden!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - Peťulo já má zajímavý druh Tlustice a to nekvetoucí! Taky nekvetoucí mám orchideje, tam znám i jejich latinský název: " A JUSTUS NEKVETUSTUS"

    OdpovědětVymazat
  7. Petruš, máš krásnou kytičku! Jak hezky se blýská! Taky jsme ji pěstovali, nyní ji nemám. Asi se budu více věnovat pěstování kytiček, moc se mi to líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, ja tlusitici mela jednou a behem pomerne kratke doby mi odesla. Asi jsem ji tehdy prelila. Ty jsi zdrejme lepsi zahradnice :o) Mej prima tyden!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Peti, poctivě jsem pročetla všechny tvoje předešlé články.Obdivuji tě,jak to všechno zvládáš. Svícen ze samotvrdky se ti moc povedl,o hračkách ani nemluvím. Určitě udělají velkou radost. Tlustice ti krásně kvete.Já jich mám několik,ale žádná mi nikdy nekvetla.
    Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat