sobota 24. listopadu 2012

Vánoční výměna podruhé...

Ahoj všichni!
Dnes tu mám dokumentaci druhé části výměny - můj výtvor, který jsem vyráběla pro Alenku...
Jelikož se jednalo o výměnu vánoční a protože jsem stíhala poměrně brzy, tzn. dáreček dorazil ještě před začátkem adventu, vyrobila jsem vánoční věneček...Nechávám na Alence, jestli si jej někde opře nebo protáhne nějaký zavěšovací materiál a použije k zavěšení...
Jedná se o takový "pseudo-Betlémek"...



8 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    No panečku jo. Krásný věneček - Betlémek. :-)
    No Petí, klobouk dolů. :-)
    Věřím, že jsi dárečkem udělala velikánskou radost. :-)
    Přeji krásnou sobotu. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peťo, je krásný, i já už jsem svůj výtvor poslala jsem zvědavá jestli se bude líbit.
    Přeju ti prima předadventní neděli :)

    OdpovědětVymazat
  3. Petruš!!!
    Věneček je moc roztomilý,moc se ti betlémek povedl!
    Taky musím pochválit dárečky od Šárky z minulého článku!

    OdpovědětVymazat
  4. Peťko to je krásné, betlémek se moc povedl.Krásnou neděli. Luďka

    OdpovědětVymazat
  5. Fukčarinka - hlásím úkol splněn. A dárky paráda....

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, líbí se mi vaše výměny. Vyrobila jsi krásný dárek a moc hezké jsi dostala.
    Líbí se mi hračky, které jsi vyrobila pro kluky pod stromeček. Jsi zkrátka šikulka. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Petruško ještě jednou moc děkuji,dáreček je úžasný.Jsi šikula.
    Moc zdravím,Alena.

    OdpovědětVymazat
  8. Věneček je moc hezký a originální.Krásné dny.-)

    OdpovědětVymazat