čtvrtek 1. listopadu 2012

Kalendář - listopad

Ahoj všichni, dnes tu mám už předem začátkem týdne avizovaný list z nástěnného kalendáře...tentokrát samozřejmě listopadovou, tudíž už předposlední letošní, stránku...
A jedna horká, dnešní novinka - máme doma chodce! Dnes se Fífa odhodlal k prvním samostatným krůčkům - je to šikulka, vybral si krásné datum k snadnému zapamatování téhle události:-) a malá dokumentace této významné události zde:-)

7 komentářů:

  1. Ahoj Péťo, zkoukla jsem video. Filípek je k poňuňání. Je kouzelný jak vykračuje. Kde jsou ty časy, jak je na fotce v kalendáři. Brácha se snaží ho zaujmout, ale neuspěl. Gratuluji Fífovi.:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Překrásný nástěnný kalendář! :-) Fotky úžasné! Ale to video je BOMBA! Ježíši to je šikulka! Jak si to krásně rázoval! No super!!!!! Filípku ty jsi šikulka!!! :-) Tak a teď máš o zábavu postaráno a Vánoce budou zase veselejší. :-)
    Petí, mějte se nááádherně. No já z toho videa nemůžu! A jakou má špuntík radost. :-) Až mi slza ukápla, nějak to všechno s tebou prožívám. :-) A také jsem si vzpomněla na první samostatný krůček naší Týnky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, copak kalendář,ale ten malý capkal je fantastický...Když něco moc chceme, vždycky to jde...A pozdrav i velkému bratru Lukáškovi, ten na chození brášky má taky zásluhu....mějte se fajn Milada

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Peťo, to je neuvěřitelné, že už nám zbývá jen jeden list :) Video jsem zkoukla a Filípek je na něm úžasný ! A Lukášek samozřejmě taky!! Peťo měj s emoc hezky a Filípkovi přeji hodně kroků bez nehod!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Presne tak,uplne me video dojalo jak jsem zavzpominala na prvni pokusy nasich bobku a to to nejdriv vypadalo,jak Eli bude dopredu a nakonec ji Mata malem predbehl,zrovna pred par dny jsem prohlizela videa z prvniho stani Eli a z prvniho lezeni Mati,neni nic krasnejsiho.

    OdpovědětVymazat
  6. Viděla jsem video. Filípek je šikulka, krásně vykračuje. :-)
    List z kalendáře je moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  7. Peti video jsem viděla a je to nádherný,veliký šikulka,ať má hodně krůčků bez nehody.List z kalendáře je taky moc fajn.

    OdpovědětVymazat