úterý 13. listopadu 2012

Kluci a myčka:-)

Ahoj všichni, přeji krásný úterní podvečer:-). Dnes tu mám dokumentaci, jak mi kluci pomáhají s nádobím, ale nejprve opět jedna z oblíbených kramářských fotek...Jakmile je Fífa někde mimo dohled a podezřele potichu, hned mi může být jasné, že je zatím nějaká kulišárna...tohle je jeho oblíbené místo v pokojíčku - je tu spousta krabic, jednak různé hry a jednak krabice s papíry, pastelky a věci na tvoření s Lukáškem (barvy, vata, papírové talíře, malé květináčky,...)
 A teď už k té myčce...ta Fífu velmi fascinuje a špinavé nádobí tam můžu vkládat jedině tak, že Fífu "odložím" v obýváku, rychle dosprintuju do kuchyně, fofrem otevřu a naskládám, co jde...Jakmile Fífa v obýváku slyší otvírání myčky, nahodí směr kuchyně a je mi v patách a už se do ní sápe...to ho ale nechávám jen do umyté a pokud možno předvyskládané, kde už neobsahuje rozbitné položky...a takhle se mu tam líbí:
 A skládá a vyskládává...


 Občas mu přijde pomoci i Lukášek...

Zkrátka jsou to malí pomocníci:-)

11 komentářů:

  1. Ahoj Peťo, Tvoji pomocníci jsou kouzelní!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peti, přesně jak u nás doma. Jen já už nemusím tak sprintovat. Vojtík už si dává docela pozor, aby nic nerozbil. No a Vašík je taky už velkej kluk.
    Krásný večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Věrko, nj u nás je zatím ten sprint nutný:-D. Obzvlášt když máme mý milovaný Bernadotte nádobí, to bych rozbití snad i obrečela:-D

      Vymazat
  3. Filípek má objevovací období, všechno je to přece tak zajímavé a nejvíc ty věci, které se před ním schovávají. Divím se, že ten jeho průskum neprobíhá i ochutnáváním. Děti v tomto věku většinou provádí průzkum i pusinkou. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doprčic, to jsem si s těmi průzkumy pěkně naběhla.

      Vymazat
    2. Jaruško, naši kluci naštěstí ani jeden to pusinkou-objevovací období nějak neměli, což jsem teda ráda...obzvlášt teď by to bylo fakt o strach, protože není v lidské moci zabránit tomu, aby Fífa přišel do styku s "drobnými součástmi" Lukáškových hraček - lega, playmobilu,...takže jsem fakt ráda, že vše nestrká do papulky...

      Vymazat
  4. To jsou pracanti! Co se v mládí naučíš, ve stáří jak když najdeš. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Petí!
    Chichichi! Já se ti nesměju - to bych si nedovolila, já se směju, jak je Filípek akční a zvídavý! No nádhera! Kramařit umí perfektně. Také jako malá jsem byla děsná kramářka a naše Nika je také. :-)
    A s tou myčkou, no to je něco úžasného. Jak je do práce Filípek celý divý. Víš co? Jsem zvědavá, zda mu to vydrží a nebo zda v určitém věku ho v kuchyni nezahlédneš. :-D Ale momentálně je to strašně roztomilé a úžasné. :-)
    Petí měj se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj na internetu jsem hledala něco jak si vydělat doma i kdyby to mělo bejt jen pár stovek. A ejhle narazila jsem na slušnou věc nainstalujete si lištu do pc a stačí trávit pár hodin denně na internetu a peníze se načítají samy. Přes lištu kterou si nainstalujete projde až 100 reklam za hodinu. Takže žádné klikání a podobné věci. Stačí být jen na internetu, vše je bez poplatků takže za zkoušku nic nedáte, zrušit se to dá vždycky :). A záleží jen ná Vás kolik si budete chtít vydělat, pokud trávíte hodně času doma stačí zapnout pc najet na libovolnou internetovou stránku a jít koukat na tv nebo vařit :D. Doporučuji zkuste to :) http://www.revolucnireklama.cz/index.php?ido2=6626

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peťo, zdravím do Pucíkova :) Ty fotečky mě opravdu pobavily a koukám, jak je Fífa už veliký!!! Máš krásné kluky.

    OdpovědětVymazat