čtvrtek 15. listopadu 2012

Střípky...

Dnes tu mám jen takový nezařaditelný příspěvek:-).
Nejprve dekorace na našem jídelním stole...většina z ní je od Blanky - dýně, brož i prostírky...
 Lukášek vystavěl kostkový nákladní vlak...
 A já nezahálím, ale makám na vánočních dárcích:-D
 Tady neumývám okno, ale překresluju obrázky na látku...bude z toho vánoční dárek pro Filípka...
A víc zase příště:-)

8 komentářů:

  1. Prohlédla jsem články které jsem zameškala a kluci u myčky jsou kouzelní. Věneček ze samotvrdnoucí hmoty je fajn nápad, připomenula jsi mi, že jsem si ji taky koupila, jen si teď vzpomenout, kam jsem ji uložila. Doufám, že až bude dárek pro Filípka hotový, že nám ho ukážeš. Tak ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, krasna vsehochut. Taky musim moc pochvalit ten adventni venecek. Moc hezky napad. Jinak jsem zvedava co jezisek Filipkovi nalozi. Mej hezky vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. mám ráda tvořivé lidi! :-) Asi proto, že sama bohužel asi moc tvořivá nejsem. :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Já to pořád říkám, tvořivá rodinka! Moc chválím copánkový svícen, super nápad!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj v Pucíkově,
    Vidím, že dekorace vám jde pěkně od ruky. No není divu, s takovými šikovnými pomocníky. Líbí se mi kluci u myčky. Tady jim to vyloženě sedí. Malý Filípek je aktivní, takoví pomocníci jsou k nezaplacení...
    Tak se mějte a opatrujte se.....

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petruš!!!!
    A já jsem moc zvědavá,cože to vytvoříš...tak doufám,že nám to pak ukážeš

    OdpovědětVymazat
  7. Fukčarinka - Peťulo jsem se teda tady dlouho neukázala, to podle spousty tvých příspěvku zde vidím. No kluci akční to je jasný a ty to samé. S tou roládou jsem na tom byla stejně a přitom je to taková rychlovka viď? Přeji vám všem pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petí!
    Krásně pracuješ! :-) Jsem zvědavá, jaké obrázky jsi si obkreslila. :-) Ježiši, jak já jsem zvědavá - mamka mi říká: ůnebuď zvědavá, nebo budeš brzy stará." Tak to už mi musí být přinejmenším 1000 let!!! :-DDD

    Lukášek si postavil úžasný vláček. :-) A na stole máš moc pěknou dekoraci. :-)

    Petí, měj se nádherně. :-)

    OdpovědětVymazat