středa 7. listopadu 2012

Radost od Blanky:-)

V minulých dnech mi udělala radost paní pošťačka, když mi donesla obálku a v ní tuhle krásu od Blanky:
Veškerá Blančina práce je neuvěřitelně krásně propracovaná, vše nádherně čistě vytvořené, zkrátka opravdu úžasné...



 A ještě jednu radost jsem si udělala a to v Obi tímhle srdíčkem...Měli ho už ve vánoční výzdobě, nám na knihovně visí už teď, však není úplně typicky vánoční, myslím, že se na ty držátka bude hodit celoročně:-)

6 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    No krásné dárečky ti poštou přišly. ;-) Blanka je velice šikovná a moc hodná. :-)

    A srdíčko, no to je krásné. Také bych řekla, že se na knihovnu skvěle hodí a už tam může být od teď. :-)

    Petí, měj se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petruš,srdéčko je krásné.
    No ještěže nám na všechny ty skříňky a komody vymysleli ta držátka a nopky,aspoň si tam můžem cokoliv věšet,což????Chlapům se to ale blbě vysvětluje.A já jsem si všimla,že stejně jako já mám jiné srdéčko takhle zavěšené,tak i ty jsi ho pověsila na obě nopky najednou a tudíž ta skříň se teĎ bude blbě otvírat a chlap ji neotevře vůbec....ten tvůj to pochopí?????Můj teda neeeeee
    Jsem ráda,že ti blbůstky mnou šmodrchané udělaly radost!!!A já ještě jednou děkuju za kup!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Petruško to musela být velká radost:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Petruško, to jsou krásné dárky a srdíčko se opravdu hodí celoročně.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Peti, dostala jsi od Blanky moc krásné dárečky. Srdíčko je parádní a myslím si,že ho můžeš mít pověšené klidně pořád.
    Jak jsem se tak koukala, vidím, že Filípek je pěkný čertíček. No, ale když ono se to prozkoumat prostě musí. Náš Romča kdysi u doktora prozkoumával židličky. Takže vše se musí prozkoumat.
    Mějte se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Péťo
    To byl ale hodný pošťák,dečky jsem hned poznala od koho jsou.Určitě ti udělala radost.Moc hezké.Měj se Marťula

    OdpovědětVymazat