pátek 23. listopadu 2012

Od Šárky...

Jak jsme vám psala minule, i dnes se budu chlubit tím, co jsem dostala darem...tentokrát od úžasné kamarádky Šárky. Ta se zachovala velmi tajemně a vyslala posly, aniž by se slůvkem zmínila...takže obálka od ní byla velikým a moc příjemným překvapením:-). A co se z ní vysypalo?
Moc milé psaní, úúúžasná háčkovaná sněhová vločka, kterou jsem u ní na blogu moc obdivovala (ne přímo tu "moji", ale její výtvory předchozí:-)), hvězdička, obojí laděno do bílé, což se nám k našim vánocům moc a moc hodí:-) a nádherná domečková háčkovaná brož.



Šárinko, moc díky, udělala jsi mi obrovitánskou radost, úžasný Mikuláš k nám dorazil:-)

3 komentáře:

  1. Ahoj Petí!!
    Hele nech toho jo! Já se červenám!!!! ;-)
    Mám radost, že jsem mohla udělat radost. :-D
    Ty to tak krásně chválíš, že jsem z toho až na větvi! :-)

    Jsem moooc ráda, že tě znám Petí. :-)

    Měj se překrááásně!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné dárečky! Nedivím se, že se Ti tolik líbí, jsou nádherné!!! Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat