sobota 10. listopadu 2012

Papírové čarodějnice


Ahoj všichni, přeji příjemné pozdní sobotní odpoledne:-). Dneska tu mám opět malinko tvořivý příspěvek - teda klučičí tvořící...Ale nejprve oblíbená poloha naší Klapky...

 Ten plyšový pejsek, s kterým se tulí, je pesan, kterýho jsem dostala od M., když jsme spolu začali chodit, takže pejsek už má dobrých 14let...a je to nejoblíbenější hračka Lukáše, musíme ho všude vozit sebou, jinak je večer problém, protože s ním musí nutně usínat:-), doma ho má přes noc v posteli, ráno se s ním a s oblíbenou peřinkou stěhuje do obýváku na pohovku a tam je k dispozici, když si jde Luciš chvíli odpočinout třeba k pohádce...no a nebo pro Klapku - je tu i ta peřinka i Hamulusek (pejsek:-))
 A tady už Lukášek tvoří čarodějnici...vyráběli jsme je ještě před haloweenem, jako součást podzimní výroby...Na jedné webové stránce jsem vytiskla předlohu, vybarvila se, vystřihla a slepila...

 A takhle vypadal výsledek:


9 komentářů:

  1. Peto,carodejnice je spravna a celkem jednoducha,tesim se,az moji puckove budou na tvoreni vetsi a budu si brat od tebe aktualni inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký večer do Pucíkova.Klapka je teda nádherná číča,jak si pěkně lebedí v pelíšku.Vidím,že Lukášek je moc šikovný a pořád něco rád tvoří.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj Petí!!!
    Jejda mane!!!!! Klapičko, ty jsi tolik tolik překrásná! Ježiši jak já bych si jí poduchmala. :-) Jééé, Petí, naše Týnka také musí spát se svým oblíbeným pejskem (no Nika vlastně také), ale Týnka u nás také pokaždé přijde do obýváku se svou oblíbenou peřinou. Doma by také ráda, ale to jí rodičové nedovolí, že prý peřina nesmí do obýváku - nechápu, protože oni si svoje na gauč nosí. No, popojedem.
    Čarodějnice je skvělá. Další překrásná dekorace. Je naprosto perfektní a Lukášek je nesmírně šikovný. Určitě ho baví kreslit. :-) Víš co? Mě také, ale šíleně mě nebaví vybarvovat. :-) A chceš něco vědět? Já mám doma na posteli psa, kterého jsem dostala když mi byly asi tři roky. Takže víš kolik mu je let, ale pšššt, neprozrazuj. :-)

    Měj se krásně Petí - ne, všichni se mějte krásně. :-) A já jdu zase koukat na Klapku, ta je tolik nádherná! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježíš Klapka nemá chybu!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Klapka je nádherná kočička! A má pohodovou polohu, závidím jí! Čarodějnice je taky skvělá! Je prima, že pořád něco s Lukáškem tvoříš.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Peťo, z koťátka vyrostla krásná kočka a Lukáškova čarodějnice nemá chybu :))

    OdpovědětVymazat
  7. Super číča, jen se té krásné čarodějnici omotat okolo krku. Jste šikulové! :)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo , kočičí polohy. Týna se taky s oblibou rozvalí na něco měkkoučkého.
    Tonda má zase oblíbenou opičku( no je to spíš kříženec mezi opicí a jezevčíkem ). Je to hrozná obluda, už je celá vytahaná, občas i musela podstoupit sešití nějaké rozpáraného švu, ale Tonda bez ní nedá ani ránu. Pokud musí do pračky, tak za každou cenu musí být do večera suchá, jinak mladý pán neusne.
    A čarodejnice je moc pěkná, taková ne moc strašidelná.

    OdpovědětVymazat
  9. Mě by zajímalo, kde najdu tu předlohu.

    OdpovědětVymazat