pátek 16. listopadu 2012

Pouštění draka

Jako každoročně i letos jsme se vydali pouštět draka...letos jsme si vzali větší sousto a nevyrazili jako v poslední době tradičně na fotbalové hřiště, ale vydali jsme se nahoru na kopec...
Máme tu takové zvláštní místo, na kterém jsme se chvíli zastavili...
Načerpali jsme energii (no kluci to zrovna nepotřebují, pro ty bych potřebovala možná spíš nějaké makovicové pole:-D)


 Pokochali jsme se zbytky plodů přírody...
 A pak už se vrhli do akce...vybrali jsme si fakt dobře, pouštět jsme vyrazili minulou sobotu, kdy meteorologové vyhrožovali silným větrem...měli pravdu:-D

 Drak lítal jak o život, občas jsem měla obavy, že to nepřežije a vítr ho zpřetrhá...
 Ještě jsem vám vyfotila další informace o místě, kam jsme se vydali...
 O kapličce už jsem psala v některým minulým příspěvku, když jsme tam byli na procházce, tak tady ještě jednou, ze soboty
 A po návratu unavený drakovodič...nechal se zahřívat oblíbenou peřinkou, historickým plyšákem Hamuluskem a živým plyšákem Klapkou, u své televizky u "večerníčku"


8 komentářů:

  1. Lukase vypada ze ho to drakovani docela unavilo .Ziva chlupata deka urcite pekne hrala.Mely jste hezky den.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět pěkná obrázkový i slovní dokument.
    Z textu se mi nejvíce líbila věta: Načerpali jsme energii (no kluci to zrovna nepotřebují, pro ty bych potřebovala možná spíš nějaké makovicové pole:-D)
    Z obrýázků mne nejvíce zaujal ten poslední s Mici. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To bylo krásné pouštění draka. A nádherný zážitek pro kluky. My jsme se také minulou sobotu vypravili pouštět draka, jenže u nás to s tím "větrem" nebylo nijak slavné. Chvíli foukalo a drak vyletěl do výšky a najednou, jako když utne a bylo rázem bezvětří a drak se poroučel k zemi. Tak to kluky přestalo bavit a šli jsme domů. Ale alespoń si to vyzkoušeli.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké místečko, hned bych šla s vámi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Peti, krásné fotky. Lukášek se asi dost unavil,ale zahřívací deka v podobě klapky vypadá nádherně.
    Přeji Vám krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoji kluci si to pouštění draka určitě parádně užili, našli jste si pro pouštění krásné rozlehlé místo, vítr se tam musel prohánět o 106. Nedivím se, že to Lukáška zmohlo, aspoň jsi po příchodu domů, měla od jednoho "uličníka" klid. ;-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj petí!
    Také jsem se s Týnkou chystala pouštět draka, ale pořád nám to nevychází. Buď marodí Týnka nebo já a nebo nám nefoukal vítr. Vám se ovšem krásně zdařilo a drak lítá jako divý. ;-)
    Nádherné to fotky v lese. Ty kameny mě dostaly. :-)
    A poslední fotka, to je naprostá nádhera. A moooc dobře to znám. Dnes mě z postele vyštípal Kenny! On prostě tu postel dokáže zabrat celou sám. :-)

    Měj se nádherně Petí. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Makovicové pole bych taky potřebovala, kde nějaké najdu a není hlídané? :D

    OdpovědětVymazat