neděle 25. listopadu 2012

Nová skříň...aneb u nás už byl Ježíšek:-)

Ahoj všichni! Nebojte, nezbláznila jsem se, vím, že je ještě pořád listopad a ještě ani  nezačal advent, natož aby už vypukly vánoce, ALE přesto - my s M. už máme hlavního Ježíška naježeného:-). Pořídili jsme si totiž obrovskou skříň místo ne úplně ideálně fungující šatny, která se navíc bude předělávat po Novým roce na kotelnu:-)). Skříň jsme koupili v Ikea, potřebovali jsme totiž jen úzkou variantu, takže jsme byly poměrně dost limitováni do výběru...
Tady už doma a páni montéři se pouští do pro mě nepochopitelné montáže:-)
 Být to na mě, tak máme možná kůlničku na dříví, ale určitě ne skříň...mým podílem bylo jen to, že jsem kluky nechala chvíli se u montování vyřádit a pak je popadla a vzala na pořádnou vycházku ven, aby M. měl klid na práci...

 Po návratu zvenčí už byl smontován korpus a tak se Luciš dostal k tomu, že mohl přitloukat "záda"...no skříň byla hned "pokřtěná", samozřejmě, že zboku korpus trochu "oťukal"...Ale to neva, stejně to nebude vidět:-)

 Smontovaný korpus (tohle je jen jedna polovina skříně:-))

 Mezitím v ložnici bylo peklo...vše z šatny muselo být vyházeno, protože po nastěhování skříní se stalo nemožným se do šatny dostat (budou se tam na jaře vybourávat dveře zvenčí)...
 A skříně se usazují na místo...
 Když jsem viděla ten nepořádek, tak jsem si říkala, do čeho jsme se to zas - před vánoci - pustili a co budeme s tím nepořádkem dělat...Naštěstí stačili necelé tři dny práce a už to tu zas začalo vypadat jako u lidí...
Tady skříň i s dveřmi:

 A takhle dopadl "můj" koutek, který jsem vám nedávno ukazovala a stěžovala si, že půjde pryč...už je to:-). Místo něj jen komodička, ve které mám pár tvořivých věcí...druhou tuhle komodu dostali kluci do pokojíčku a má v ní výtvarný a tvořivý materiál Lukášek...
 A skříň už zabydlená
Ale nebojte, můj koutek jsem si přestěhovala, s tím se vám pochlubím zas příště:-)

12 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    Páni, to je náramná skříň. :-) A jaké máte doma pomocníčky. :-D
    Petí ta postel je super, nepřipadala jsi si jako princezna na hrášku?? :-DDD Vypadá to krásně. :-) A mě se strašně moc líbí stěna, kde jsou na zdi otisky dlaní. :-) Paráda. :-) Krásná práce. :-)

    Měj se nádherně a ahoooooj. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti,skříň se povedla,je moc pěkná a nebýt Filípka - pomocníka,určitě by to manžel nedobudoval.Máš tři chlapi v chalupě a šikulky.Koutek si určitě zvelebíš,nenecháme se přeci utiskovat ne???

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - Peťulo víš jak se říká: " S chutí do toho a půl je hotovo". Skříň je super.

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, skříň je super. Podle prvních fotografií jsem nedoufala, že to tak dobře dopadne. Ale máš šikovného manžela a ten dobré pomocníky. :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Peťo, moc pěknou skříň vám Ježíšek nadělil:) A s tolika pomocníky to muselo jít pěkně od ruky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná skříň! Tak se vejde věcí! Ráda plním prázdné! Bohužel u mne je vše plné, nevím, jak to.

    OdpovědětVymazat
  7. Petruš,tak skoro každá změna v domácnosti znamená nějaké to nepohodlí,než se všechno zabydlí,uklidí...Vy máte ale dva prima pomocníky!
    Tyhle skříně s poloprůhlednými dveřmi se mi moc líbí.Vybrali jste moc dobře,parádně si naježili.Ale věřím tomu,že Ježíšek přijde a určitě vám ještě něco pěkného přinese.
    No a taky se těším na fotky tvého pracovního koutku!

    OdpovědětVymazat
  8. Peti, nestíhám - moc chválím novou skříň a početla jsem si při tvé 11!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Peťo, napřed se musím omluvit, ale 11 zatím opravdu nestíhám, připadá mi , že nestíhám vůbec nic a to jsme si ještě včera udělali výlet do Prahy za mladými a s nimi do Ikea a na tu tvoji skříň jsme tam koukali taky :)Je parádní, my jsme si loni nechali dělat pětimetrovou na míru do ložnice u Indeca a jsme s ní maximálně spokojeni.
    Peťo, přeju ti prima předadventní víkend

    OdpovědětVymazat
  10. Hezka skrin ,nejzajimavejsi na tom je za kdyz se neco dela tak je to jako lavina a nebo domina vsechno se najednou hrouti aby to na zaver vypadalo krasne.

    OdpovědětVymazat
  11. Já tiše a ukrutně závidím. Kitty :-D :-O :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Petko, skrin se mi moc libi, nekdy je potreba udelat skatulata a vznikne neco jeste hezciho :o) Jsem zvedava na tvuj novy koutek. Mej hezky tyden!

    OdpovědětVymazat