středa 14. listopadu 2012

Adventní věnec ze samotvrdnoucí hmoty

Ahoj všichni! Téměř všude už se objevují první zmínky o vánočním či adventním tvoření a tak ani já nebudu výjimkou a mám tu první adventní výtvor - pokus o adventní věnec. Je z bílé samotvrdnoucí hmoty...tady ještě mokrý čerstvě po dotvoření...
Věnec budou krášlit andílci, které jsem už představovala, tady vše pohromadě...

 Na tom tácu to nezůstane, tam je jen prozatím provizorně uloženo a čeká na správný okamžik, dozdobení a připravení na "místo určení"...
Tady už s doplněnými svíčkami a při umělém osvětlení za tmy



16 komentářů:

  1. Petí, ty máš jeden nápad lepší než ten druhý! :-) Věnec ze samotvrdnoucí hmoty je super nápad a je moc pěkný. :-) Ať koukám jak koukám, tak se ne a ne dopídit konce a začátku, tak perfektně to máš napojené. :-) A ti andílci u toho, no to je krása. :-) Těším se, až bude věnec nazdobený - to bude nádhera. :-)
    Moc moc se mi líbí fotky a na obou variantách. :-)
    Chceš se zasmát? Na seznam, co musím koupit ohledně Vánoc jsem si napsala i adventní svíčky. Když jsme byli s bráškou v obchodě a já si tam na ty svíčky vzpomněla. A když jsem je donesla domů, tak celá na sebe hrdá, že jsem už jednu věc ze seznamu donesla. Otevřu skříňku, kde máme Vánoční věci a co tam na mě nevybafne??? No jasně!!!! Adventní svíčky z loňského roku, kdy jsem je koupila do zásoby, abych na ně příští rok nezapomněla!!!!!! Tak teď máme svíček dost. :-) To abych pořídila další věnec. :-DDDDD

    OdpovědětVymazat
  2. Peťo, to je výborný nápad, věnec se mi líbí už takhle natož až bude nazdobený :)
    Já jsem loni dostala keramický, ale vůbec nevím jak bych ho měla nazdobit asi to bude nějak pokus-omyl, předloni se mi moc osvědčil i věnec smotaný z březových větviček ty klasické z chvojí nemám ráda opadávají už po pár dnech tak takový asi nebude. Nějak se pořád nemůžu rozhodnout ale svíčky mám koupené dvoje voňavé od pana Podzimka a už se moc těším až s nimi budeme svítit :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, a ja som sa chcela vrátiť k tvoreniu z hliny - toto bude asi lepší nápad, super Ti to vyšlo .. a neboj, tvorím, len čakám na dodanie materiálu z e-shopov, aby som mohla pokračovať, na 50% to mám hotové :) Vicky

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je kouzelný, vážně nemám slov, žádné přeplácanosti, tak čisté, tleskám! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krasny venec ,vanoce uz muzou k vam prijit.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný věnec! Jednoduchý, čistý, nepřeplácaný. Taky se mi líbí, jak je pečlivě vytvořen, stejnoměrně, s neviditelným ukončením. Andílci jsou kouzelní. Těším se na konečné dozdobení. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Teda a ty andilky jsi take tvorila ty?No mozna me to uniklo z prispevku,ale jestli jo,tak by jsi se tim mela zivit?Nebo se tim zivis??Hi,hi..Kazdopadne je to krasa a dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  8. Petruš,tak tohle je moc prima nápad na předvánoční tvoření.
    Věnec vypadá krásně a navíc tě bude hřát to vědomí,že sis ho celý vyrobila sama.
    Andílci to krásně dotvořili!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Petí, já tvořím akorát včera a dnes dárečky s keramické hlíny. Samotvrdnoucí hmotu jsem kdysi kupovala na tvoření s dětmi, a moc nás to bavilo...zase bych asi měla koupit. Věneček se ti moc povedl a andílci také :-) Náádhera. Můj andílek z hlíny má brýle :D tak uvidíme jak dopadne při vyndání z pece :D
    Krásné dny a žádné choroby (adámek má virozu...je tedy doma) papapa Evča

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Peti,dobrý nápad.Věnec je velmi pěkný a dozdobený bude úplně parádní. Také se mi moc líbí andělíčci. Mějte se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Péťo, výborný nápad. Já mám svícen keramický. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Peti, dlouho jsem u tebe nebyla. Jen jsem nahlížela, ale nebyl čas na každý článek zvlášť. Dnes jsem to napravila a vše poctivě prohlédla.
    Vy jste taková príma akční rodinka. :-) Moc se mi líbí vaše tvoření (stromy, andělíčci, tento svícen, čarodějnice apod.), ale i Fífovo šmejdění. S ním nemáš čas se minutu nudit. Musela jsem se smát jeho cestičce z toaletního papíru. Ale kdo to má pak motat zpátky? Kytky jsou podrobeny také jeho zkoumání. O myčce nemluvě.
    Doufám, že jste se při pouštění draků dobili pozitivní energií. Kluci jí moc nepotřebují, to spíš ty.
    Mějte se ve vaší chaloupce hezky, zase se přijdu podívat. Je mi u vás dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Věnec je velmi zajímavý a má svůj půvab, zejména ti roztomilí andělíčci, ale přece jen ten klasický z chvojí mi nějak víc symbolizuje adventní čas a navíc voní. Pod mým jménem je ukázka rovnou dva druhů věnců, kterými jsem se loni inspirovala já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My budeme mít i ten klasický zelený věnec:-), tohle je jen takové doplnění, bude asi v kuchyni a v obýváku ten větvičkový:-)

      Vymazat
  14. Petruško, já koukám jak blázen! No to je naprosto famózní počin!!! Udělat si adventní věneček ze samotvrdnoucí hmoty, to by mě fakt nenapadlo :o) a ještě takový krásný a s andílky... nestačím valit oči! Moc se Ti povedl! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat