čtvrtek 22. listopadu 2012

Vánoční výměna poprvé...

Jak dost z vás ví (a i se účastní:-)), Janka zorganizovala další blogerskou výměnu, tentokrát - jak jinak - vánoční...Tentokrát patřím k těm rychlejším z obou úhlů pohledu, což znamená, že už jsem dárek získala a dokonce i zvládla vyrobit a odeslat...Dnes se pochlubím tím, co jsem dostala já:-). Dárečky pro mě tvořila Samain-Vicky a udělala mi velkou radost:-). A co jsem dostala?
Háčkovaný svícínek na čajovou svíčku (tu ještě nemám naaranžovanou, přemýšlím, že možná spíš využiju na nějakou lahvičku, jako háčkovanou "zátku":-) a svíčky z včelích pláství - krásně voňavé drobnosti...

 Ze svíček mám velkou radost, protože se mi právě včelí plástve a z nich vyrobené svíčky zalíbily a dušička po nich toužila..no a už je mám doma:-). Myslím, že v rámci potvrzení vánoční výměny u nás vydrží až do onoho dne s velkým D, zapálíme si je u štědrovečerní hostiny:-)
Příště se vám pochlubím ještě jedním dárečkem, který jsem dostala a pak se můžete samozřejmě těšit i na to, co jsem do výměny vytvořila já...

8 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    Páni, dostala jsi překrásné vánoční dárečky. :-) Svícínek je úžasný a svíčky jsou překrásné. Tak přeji, aby dobře hořely. Bratr si také jednou tyto svíčky koupil a když je zapálil, tak mu pěkně čadily. Takže přeji, aby nečadily, ale hořely a medově voněly. ;-) Táááákhle se těším na tvé tvoření do výměny. :-)

    Petí, měj se překrásně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojte, nebojte, sa, mám ich odskúšané :) .. horia krásne a dlhooo
      som zvedavá na vianočný aranžmán so sviečkami
      samain

      Vymazat
  2. Peti, já už jsme taky dostala zprávu, že je dáreček na cestě....a ty už ho máš! Hezké háčkování, ty svíčky voní až sem, mám je moc ráda! Moc se mi líbil věneček pro Alenku, jsi šikulka.
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně se vánoční výměna rozbíhá, moc pěkné dárečky k tobě doputovaly.

    Pěkný den
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, vy jste rychlíci ... budu s tím muset také pohnout.
    A propó - co ty a číslo 11? - více u mě - vítej mezi vyvolenými.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, konečně jsem se k tobě na blog dostala. Přečetla jsem všechny článečky a moc jsem se pobavila Filípkem u lednice. Kde jsou ty časy, když jsi říkala, že chce pouze tvoje mlíčko. Je to rozumný chlap, řízek je nejlepší.:-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krasny darek jsi dostala a ty svicky bych asi ocuchavala po tu medovou vuni.Ja jsem muj uz take poslala ale bude to az ctrnact dnu nez to doleti a vzdycky si rikam aby se to nekde nezatoulalo ,muj si vyzvednu u manzelovo rodicu az tam budem v prosinci.Jsem zvedava co hezkeho jsi ty vykouzlila.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné dárečky. A vůbec, každý dáreček potěší.

    OdpovědětVymazat