čtvrtek 29. listopadu 2012

Gulášová polévka z mletého masa

Krásné odpoledne...
Dnes tu mám tip na rychlou, vydatnou a výbornou polévku...Polévky jsou v tomhle období naprosto ideální, nic člověka nezahřeje v pošmourném počasí lépe, než právě talíř teplé polévky...
Tahle se dá použít klidně jako vydatná svačinová nebo klidně jako součást víkendového obědu...a je to rychlovka:-)

Na oleji si osmahneme na drobno nakrájenou cibulku, na ni přihodíme mleté maso (nemusí ho být moc, na plný hrnec polévky to může být tak 200-300g? - odhaduju:-)) a opražíme...přitom maso rozmělníme na jednotlivé kousínky. Jakmile máme zatáhnuté maso, posypeme červenou paprikou, chviličku rychle promícháme na ohni a zalejeme vodou. Přidáme oloupané na kousky nakrájené brambory, kmín (já dala mletý), můžeme pepř (já nedávala kvůli Fífovi) a přivedeme k varu. Vaříme do změknutí brambor, zaprášíme trochou mouky, přidáme prolisovaný česnek a dochutíme majoránkou. A je hotovo:-)

7 komentářů:

  1. Mňam! Už jsem ji dlouho nedělala, budu muset!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Hmmmmmm, voní až k nám! Moje nejoblíbenější polévky jsou - gulášová, česneková, čočková, hrachová. :-) Ale všechny musí být spíše vodnaté než husté. :-) To mám i s omáčkami, nesnesu, když je omáčka moc hustá. :-)
    Mňam mňam! Tak dobrou chuť! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, takhle ji dělá moje známá, jedli jsme ji u nich na chalupě a vůbec nebyla špatná!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Petruš, taky ji takhle dělávám, mńam!

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna včera večer jsem ji taky dělala, taky mám oblíbenou z mletého masa.

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, gulasovou polevku muzu v jakem koliv prvovedeni, vlastne gulas vseobecne :o) Diky za recept, ukladam a rada vyzkousim. Mej hezky den!

    OdpovědětVymazat
  7. Takovouhle přesně dělám a je to mňamka :). My jsme vůbec polívkoví, v pátek se navaří kotel a mám na víkend vystaráno :D.

    OdpovědětVymazat