středa 21. listopadu 2012

Andělské svícení...

Ahoj všichni! Tak jako snad všude u vás doma, i u nás se pochmurné podzimní počasí projevuje v domácnosti tak, že se prudce zvyšuje spotřeba svíček:-). Nestačí nám "otevřený" oheň v krbu, kterým si domeček vytápíme, ale potřebujeme (hlavně já a Lukášek coby hlavní podpalovač:-)) i doplňkové ohnivé plamínky...takže když jsme v našem oblíbeném zahradnictví viděli tyhle kouzelné svícínky, bylo jasno, že jeden přibude i k nám domů...měli na výběr stromečky a vločky, Luciš si vybral stromečkový...

Určitě podobné vynálezy znáte, když se ve svícínku zapálí svíčka, proudící teplý vzduch otáčí tím závěsem nahoře a vše háže krásné stíny...
Zatím se nám tenhle svícen "míchá" s podzimními - dýňovými...ty ale už v průběhu tohoto týdne uklidím do krabice spolu se zbytkem podzimních ozdob a dekorací a pomalu, polehoučku necháme k nám domů proniknout paní zimu a hlavně - blížící se advent a vánoce...

13 komentářů:

  1. Petruško nádherné zvonění a máš pravdu i u nás se svítí!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné svícení! :-) Mám doma klasické svícení se čtyřmi svíčkami. Ale viděla jsem zrovna včera ve městě v jednom krámě buď stejné, jako máš Ty, nebo místo stromečků bylo něco jiného, nevzpomínám přesně! Ale zaujalo mne to a přemýšlím, zda se pro to nemám vrátit. Bylo to ve zlatém kovu, nevím, jaký máš Ty, stříbrný?

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je hezký! Já viděla se srdíčky, a pak dva s andílky, každý jiný. Loni jsem ho sháněla, ale letos zjišťuju, že mi ke štěstí stačí zapálená velká lucerna z ikei.
    Tak prima svícení,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Peťo, svícínek je moc krásný!!! Právě jsi mi připomněla, abych taky s nadcházejícím adventem vyndala naše stařičké"andělské zvonění".

    OdpovědětVymazat
  5. Petí, svícen je nádherný. Strašně se mi líbí právě stíny, které ve tmě svíčka se stromečky hází. :-) A také se mi na nich líbí právě to točení. :-)
    No to je paráda. :-) U nás se už také polehounku vkrádá ta zima a advent. ;-)
    Mějte se prímově. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Peti, dneska ještě jednou: předávám Ti štafetu s jedenáctkou. :o) Více u mně.
    Prima večer,
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  7. Mám podobné svícení, už dost staré se zavěšenými andělíčky, kteří při točení naráží do plechových kloboučků a tím cinkají. Toto svícení jsem ještě neviděla a moc se mi líbí, kdybych na něj někde narazila, určitě si ho taky odnesu domů. ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petruš!!!
    Svícínek je parádní,přijde mi to jako modernější obdoba andělského zvonění.
    Já jsem si cinkající zvonění s andílky koupila předloni v povánoční slevě v Baumaxu za 25 korun.Připomněla jsi mi ho a já už se moc těším,až z krabic začnu tahat vánoční dekorace

    OdpovědětVymazat
  9. Fukčarinka - nejvíc mě dostal ledničkový šotek - chachááá, ten se povedl. Já tu měla včera také jednoho šotečka, malého Ondráška. Ten zas volal jako Budulínek upalující na liščím ocasu lesem namísto babičkó, dědečků - Jelínků. Spletl si pohádky, no nejsou ty děti zlatí. Svítíme také my a pečeme jablíčka ostošest. Moc zdravím Peťulo.

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je kouzelný, miluji stříbrnou barvu a vůbec v kombinaci s teplem a ohýnkem... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Peťo, ty víš, jak potěšit mou duši naladěnou na vánoční strunu! Svícen je rozkošný (v kombinaci se svařeným vínem bude přímo neodolatelný). ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Ano tohle "andělské zvonění", tak jsme tomu u nás doma říkali, místo stromečků jsme na něm měli andělíčky,znám z dětství.Zbyl už jen jeden andělíček.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Peťko podobné zvonění jsme měli když byly děti malé byl to stromeček se 4ma svíčkama nahoře zvoneček a teplý vzduch roztáčel takovou vrtuli a tá rozezvonila zvoneček.Chci Tě ještě pochválit jak vymýšlíš a vyrábíš dárečky maluješ a dokonce sis začala pohrávat s keramikou, moc se mi to líbí si skvělá mamina. Přeji celé Tvé rodince krásný advent!!! Luďka

    OdpovědětVymazat