středa 12. prosince 2012

Výzdoba doma...

Tuhle výzdobu už máme doma hotovou...vlastně je víceméně hotová již od první adventní neděle, postupně dodělávám a přidělávám už spíš drobnosti...Moji oblíbení skřítci...tentokrát ne u krbu, jak předchozí roky, ale ve výklenku u sedačky...
 krbová římsa v zimní výzdobě...

tyhle růžičky mě učarovaly na výstavě v zahradnictví v Šebrově...mám dvě a zdobí obě okna v obýváku...myslím, že tam nebudou jen coby vánoční, ale snad celoroční výzdoba:-)
 Stůl a výhled z oken...tahle fotka je z první adventní neděle, ještě než jsem zapálila svícen:-). Ten den se ráno i počasí "pochlapilo" a ukázalo nám trochu sněhu...To jsme nevěděli, že i před vánoci stihne letos dorazit pořádná zima a druhou adventní neděli jsme strávili přímo arkticky...ani Bublina nechtěla na procházce v těch mrazech chodit po všech čtyřech nohách, pěkně nožky zvedala a poskakovala jen po třech - spravedlivě je střídala:-). A o té současné sněhové nadílce - ani nemluvit...jen kdyby toho sněhu chtělo vydržet až do vánoc...ale už dobře pět let nepamatuju, že by u nás bylo tak moc bílo...


 Betlém se moc líbil Lukášovi a nutně ho potřeboval do pokojíčku...tak ho má u akvárka:-)
 Aranžmá na okně v kuchyni...
 A celé okno (ještě neumyté - to už je napraveno:-)), akorát po umytí okna se změnil i poměr a druh dekorací na okně...jak se k tomu dostanu, zas nafotím a aktualizuju:-)
 Letos jsem hodně používala suchý mech a šišky, zimě a adventu sluší:-)

8 komentářů:

  1. Nejvíce mne oslovuje věneček na kuchyňském stole. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Tak to je přesně ono, co ti píšu vždy v mailech! Já vím, na co se vždy u tebe těším. :-) Ani letos jste nezklamali a máte krásně nazdobeno. :-)
    A šíleně moc se mi líbí, jak jsi do zdobení domečku zakomponovala i Lukáškovo tvoření - to je nááádhera! :-)

    Ani se Lukáškovi nedivím, že Betlém nutně potřeboval do pokojíčku - je nádherný! Také by se mi líbil, však jsem si pohrávala s myšlenkou, že nám nějaký vytvořím, třeba ušiji, nebo z FIMO vyrobím. Ale jak mne chytlo rameno, tak se už na tvoření nedostalo. Ale jestli mne to bude držet, tak se pokusím ho vyrobit v příštím roce. :-)
    Jééé, jsem se tu nějak rozepsala. :-D

    Petí, mějte se nádherně a ahooooooj!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, moc chválím výzdobu, Lukáška, protože ty šišky jsou úžasné a přeji hodně zdravíčka k novému miminku!
    Mějte se všichni moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mate to doma moc hezky vyzdobene.

    OdpovědětVymazat
  5. Novopečená tetičko,gratuluji a ať si miminka užijete,nejen vy,ale i rodiče ve zdravíčku.
    Peti,máš krásně nazdobeno,ale jen mě zajímá,jak dlouho u těch skřítků vydrží to jablíčko???Myslím,než jej Filípek objeví a s chutí se do něj zakousne.
    Mějte se moc pěkně.pa Miluš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, do toho jablíčka se nezakousne, to je umělé:-D. A ani jsem si nevšimla, když jsem to fotila, že mi ho tam kluci přistrčili:-D. Já je mám v krabici s vánočními blbůstkami, kdysi jsem je měla na věnci na dveřích a schovala pro strýčka příhodu...no a Fík mi je vykrámoval, "ukradnul" a hraje si s nimi a tak mi je různě někde pokládá on nebo Lukáš:-D

      Vymazat
  6. Jako vždy - perfektní. Nápadité, jemné, milé a vkusné. Pořád se od tebe musím učit.

    OdpovědětVymazat
  7. Péťo, moc se mi líbí ti tvoji skřítkové, ty kdybych někde viděla, tak si je určitě koupím. Taky se mi líbí, jak využíváš k dekoracím okenní parapety, to já nemůžu, mám přes ně všude záclony. Vánočně nazdobeno máš krásně a vím, že i napačeno, takže Vánoce můžou přijít!

    OdpovědětVymazat