pondělí 10. prosince 2012

Klučičí momentky...

O tom, že je Fífa pořádný rarach, není ani pochyby...Jak se dostane k šuplíku, dvířkám nebo čemukoli, co se dá otvírat, zavírat, krámovat...tak je ve svém živlu...tohle zvládne v kuchyni během minutky, kdy vyskládávám myčku...
 Všimněte si, že u pózování si nezapomene udělat "Bravo". A to na fotku nelze zachytit, že z druhé strany kuchyně ještě stihnul vyhrabat hlínu z květináče s palmou, naházet jí část do misky s granulami pro Bublinu, druhou misku, ve které jsem neprozřetelně nechala Bublině vodu dýl, než jen na aktuální napití, zvládl vylít a poťapkat v tom..:-D
 Tahle fotka je ranní a takový zvěřinec je nastěhovaný hned před šestou ráno v posteli:-). Fík tady toho už měl dost a je zrovna už na cestě dolů...
 Lukášek v zaujetí hrou a ani si nevšimne, kdo mu dělá společnost na židli...
 A takhle Fífa sám (!) lozí na kostku, kterou má u linky Lukášek a asistuje mi...
 Tady jsem zrovna chystala jablíčka na uvaření čerstvého kompotu...Fífa mi je kradl pod rukama:-)
 Luk odpočívá...
 ...a dělá blbinky, jak vidí foťák:-)
 A tahle fotka je skvělá, Fífa dostal poprvé kombinézu a byl v ní jako kříženec kosmonauta a medvěda:-)
Tak to je pro dnešek od nás vše, dneska je to takové odlehčení a pro změnu zcela ne-vánočně laděný článek, což se v současné době celkem málo vidí:-), všude to žije právě přípravami na vánoce:-)

4 komentáře:

  1. Ahoj Petí!
    Super fotky! Filípek je takový záškodníček! :-D Stále ve střehu a stále veselo! :-D
    Fotka na posteli je dokonalá! Jak si tam tak lebedí. :-)
    A dostalo mne, jak si ani Lukášek nevšiml, že má vedle sebe Klapku. :-) To je boží. :-D
    A musím se smát, jak ti Filípek krade jablíčka. Je šikulka, že si vyleze sám, ale ty z toho asi moc velkou radost nemáš, viď? ;-)
    A Santa za Lukáškem je náááádhernýýýýý!!!!

    Petí, mějte se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé a ještě jsem zapomněla napsat, že Filípek v kombinéze je dokonalý! Vážně, takový maličký roztomilý medvídek! :-D Je to božácká fotka. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka - Peťule to mě povídej, raráška jsem měla doma dnes jednoho a stačilo. Ty máš dva a tak samé radosti. Moc se mě líbí tvůj hvězdicový adventní věnec, ten tedy je!

    OdpovědětVymazat
  4. Vidím, že všude u všeho musí být zvědavá Mici! :-)

    OdpovědětVymazat