pátek 14. prosince 2012

Brněnské vánoční trhy

Ahoj všichni! Tak dnes tu mám slíbené fotky z pondělní návštěvy vánočních trhů v Brně...Prošli jsme si i ty na "Svoboďáku" s velkým vyřezávaným betlémem...
 Letos je v nich Ježíšek naaranžovaný už od počátku (tuším, že loni ho tam přidávali až po vánocích)...
 A samozřejmě se mi tam musel naštelovat i Lukáš, ale všelijak se krpatil, jak už jen koukal, aby byl zas někde jinde...
 A to jinde byl tenhle "expres", ve kterým se nutně musel svézt...
 Když jsme čekali u jízdy vláčku, vyfotila jsem jeden konec trhů...
 A znovu náš strojvůdce...
 ...pak musel zpět k betlému a na koně...
 ...a k živému zoo...
 ...a ke stromečku...

 A tady už je na Zelném trhu, v ladovské chaloupce:-)
 ...i jako sněhulák:-)
 A pár stánečků ze Zelňáku...detailněji jsem nefotila, zrovna vypukla docela silná chumelenice...
 A opět vláček, tentokrát na Zelném trhu...
Pokochali jsme se, nasáli atmosféru, koupili frgál na večeři, plovoucí svíčky na pouštění na Štědrý večer,...a příjemnou náladu nám kalil jen fakt, že M. musel večer do práce na noční a hrozba cesty domů, jaká bude asi silnice...Ale byl to príma den, i s tím zakončením v porodnici, kde jsem si pochovala malé mimuško (je neuvěřitelný, že Fífa byl před těmi 14 měsíci taky takový pidižvíček, když jsem Honzíka vzala do náruče, tak proti těm našim rarachům byl jak peříčko...). Jo a kdo si včera všimnul růžové zavinovačky - nebyl to omyl nebo záměna s holčičkou...to jen si šikulín svou původní - prý krásnou zelenou - celou poblinkal, tak dostal náhradní:-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Petí!
    Betlém je krásný. A strašně moc se mi líbí vesnice od pana Lady. :-) Lukášek v chaloupce je dokonalý. :-)
    A nebo ve vláčcích. :-)
    Ovšem živá zvířátka jsou super. :-)
    Musí to být v Brně krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Petruš, asi jste měli pěkný den na trzích, hromady zážitků!

    OdpovědětVymazat