pátek 14. prosince 2012

Kluci a sníh...

Ahoj všichni, dnes se hlásím ještě podruhé:-). 
Sněhová nadílka minulých dnů byla opravdu velkorysá a tak si jej užíváme i my:-). Pro Fífu je to vlastně první seznámení s tímhle "materiálem"...nejprve muselo dojít k důležité události - nákupu prvních "opravdových" botiček...Fífa v nich nejprve neuměl vůbec chodit, ale postupně se zlepšuje:-D
 Sněhu je opravdu pořádná vrstva, určitě je to největší nadílka za posledních pár let...
 Fífovi se sníh zalíbil:-)
 S Lukáškem si to užívali...jen na sněhuláka to nebylo, sníh byl moc prašan, málo mokrý a nedržel u sebe...



 Sněhovou nadílku ocenila s Lukáškem i Bublina:-)

 No a to je z mrazivého venku pro dnešek vše...teď vám tu ještě v rámci ovlivnění článkem o jedlých dárcích u Alis ukážu ty "naše" jedlé dárky...
Zatím jsou hotoví utopenci pro pánskou část rodiny...
 A dnes vpodvečer jsem spáchala i nezbytnou součást "dámských" vánočních dárků...Domácí Bailey´s

 A to už je dnes od nás úplně vše, mějte krásný večer...

7 komentářů:

  1. Fífa je pěknej sněhuláček! jedlé a pitné vánoční dárečky vypadají moc dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, ty tedy nezahálíš! Náš dům se halí do vanilkové vůně a já bych asi dala toho utopence :o)
    Fífa a sníh - perfektní dvojice!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Takové dobrůtky. Já bych brala i ty pro pány. A kluci jsou kouzelní, jak se seznamují se sněhem a dovádí !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj u Pucíků, vidím, že opět nezahálíte. Utopenci, to je nápad, ty vždycky dělá moje sestřenice a přinese je manželovi. Že bych mu je taky udělala? Sama sem na ně dostala chuť. Malý Fifa je jako malé medvídě, na snížku se dětem líbí.
    Pokračuju zítra v pečení a uklízení, tento týden jsem měla napilno. Mějte se tam všichni príma .....

    OdpovědětVymazat
  5. Péťo, to je rozumný nápad s utopencema.. Inspirovala jsi mě. Asi to udělám synovi a zeťovi.
    Kluci jsou kouzelní. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Peto,ty jsi fofrovnice,vubec nestiham tve clanky,ale vzdy me tak naladi,nase deti si take opravdu kazdy den uzivaji snehu na kopcich na zamku s tatinkem,koupil jim vytunene pekace s operkou a pak skonci vzdy v hospode,tedy restauraci na caji a pizze.Musela jsem se pousmat,nase Eli prdelka se snehulkama take trochu bojuje,nejak jsou na ni trochu tezke,ale alespon neprosaknou a jsou teploucke.Uzivejte predvanocni dny,ale to koukam dle minuleho clanku delate,pa.

    OdpovědětVymazat
  7. Petí ahoj!
    Koukám, jak si kluci i s Bublinou sníh užívají. :-)
    U nás dnes prší a namrzá to. :-(
    Moc bych si přála, aby na štědrý den sníh byl, ale stejně vím, že tomu tak nebude. Kamarádka mi říkala, že si zvyknu, že nebývá o Vánocích sníh, ale uznej sama, dá se na to zvyknout? Nedá!!!!!

    Bublina ve sněhu řádí jako naší Týnky Shagynka! Ta teda sníh také miluje a vždy v něm dostane rapla! :-D

    Jo tak Bailey´s vaříš. :-) A líbí se mi ti utopenci. Už jsem koukala na recept nahoře. :-)

    Takže se přemisťuji do druhého článku. :-D

    OdpovědětVymazat