sobota 8. prosince 2012

Naše letošní mlsání:-)

Ahoj všichni...dnes tu mám opět jeden naslazený příspěvek:-). Ano, jedná se o vánoční cukroví...My už totiž máme napečeno:-). Letos jsme asi obzvlášt rekordmani a na první adventní neděli už jsme měli víceméně hotovo - těch našich 14druhů bylo komplet (krom nazdobených perníčků:-))...
Tady pár dokumentačních z příprav...
Lukášek si ušoulal sám celý plech rohlíčků...
 Pak pomáhal vyrábět důlkové koláčky...
 Ty mají dost úspěch a protože recept na ně ještě na blogu nemám (jsou letošní novinkou), určitě jej uveřejním v některém z příštích článků:-)
 Důležité je provádět průběžně kontrolu kvality, takže tady kontrolor Fífa
 Tenhle kousek by prošel jako OK:-)
 A kontrolor Lukášek na to jde už sofistikovaněji, pěkně nabrat od každého druhu na talířek...
 Mezitím sem tam do bříška...
 a s talířkem jakožto svačinou hurá do obýváku debužírovat:-)
 A pak zas do práce...válíme...
 a vykrajujeme...tohle Lukáškův plech lineckého...samozřejmě se nějak zacyklil u děravění, takže nebyly páry na slepení...
 A tohle je jedna ze tří našich velkých krabic (ještě k tomu jsou dvě malé, ty jsou ale schované, ty musí být na stůl na svátky:-), zbytek je k dispozici už teď a co se sní, to bude snědeno:-))
 Další letošní premiéra, nugátové koláčky...taky moc dobré, přidám recept:-)

 A takhle jsme si nachystali na první adventní neděli a od té doby pěkně mlsáme:-)
A ještě dnes jedna horká novinka...při obědě Fífa otvíral tak intenzivně pusu na pečenou kačenku, že nám odhalil (konečně!:-D) první zub...a jelikož není troškař, tak víceméně téměř přesně v 14měsících nezačíná skromně jedním samotným zubem, ale rovnou oběma dolníma jedničkama...vyfotit nehrozí, nechtěl nám je ani ukázat:-D. Nicméně v pondělí na kontrole u pana zubaře se bude moct pochlubit aspoň něčím v pusině:-)

13 komentářů:

  1. Peti, ty jsi tedy ďábel. My jsme teprve dnes začali.
    Hezký zbytek víkendu ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, takového cukroví!!! Já mám tři druhy v polotovarech a to si myslím kolik toho nemám a u vás můžou začít Vánoce. Zítra to musím napravit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Péťo, já se z tebe picnu, tolik cukroví máš napečeno a tak krásně nazdobeno já snad omdlím, teprve jsem včera začala a mám obavu, že i skončila. :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc zdravím všechny pekaře a kontrolory!
    Jste dobří!
    Hezký večer všem!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Teda u vas je velkovyrobna cukrovi ale kdyz mas tak dobreho pomocnika tak to jde pekne od ruky. V te krabici a na taliri jam jam .

    OdpovědětVymazat
  6. Vaše cukroví vypadá mňamózně, já jsem letos naprosto z formy a mám dost velké spoždění, začala jsem péct až dnes :D. Ale předešlé roky, to byla jiná káva, začátkem prosince hotovo (nechápu!!! :D) a kolegyním v práci jsem tím děsně lezla na nervy...

    OdpovědětVymazat
  7. Teda Péťo, čtrnáct druhů už máš napečeno a nazdobeno. To je tedy něco. Já mám zatím upečené jenom perníčky. Včera jsem si zadělala nějaká ta těsta, ale čtrnáct druhů asi nedám.;-DD
    Přeji vám hezkou sladkou druhou adventní neděli.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Petruško máš můj obdiv. Cukroví máš krásné a hlavně hotové s takovými šikovnými pomocníky to je od ruky. Mám klukům už je přes dvacet a tak mamince už nepomáhají s pečením, tak si to užívej.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Peťo, teda já jen tiše závidím... kolik jsi toho napekla!!! Musím moc pochválit malé pomocníka.... určitě si malou ochutnávku zaslouží!! Pěťo, užijte si krásnou 2.adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Petí!
    Klobouk dolů! Jste naprosto úžasní! Takového cukroví a vy už máte napečeno. :-)
    My jsme včera začali a máme zatím druhy dva, ale je fakt, že 14 jich dělat nebudeme, takže jsme zatím v klidu. :-) V týdnu snad stihneme dopéct všechny ostatní + jedny kuličky budou nepečené. :-)

    Líbí se mi, jak kluci ochutnávali - no co kdyby se nepovedlo, že jo? ;-) I když si myslím, že u vás toto nehrozí. :-)
    Cukroví máte nádherné! :-)

    To s tím proděravěním cukroví mi připomnělo, jak poprvé mé švagrové sestřenka pekla cukroví ve své vlastní domácnosti! Pekla šíleně moc druhů cukroví - už si nepamatuji kolik, ale ke třicítce bychom se snad i dopočítali!!! A když měla napečíno, tak se chtěla pustit do zdobení a slepování. A najednou jí to docvaklo, u lineckého cukroví úplně všechny proděravěla! Takže musela zadělat na další těsto a to pekla ryze neděravěné, aby je měla do párů! :-DDDDD A představ si, že úplně všechno cukroví snědli!!! A to byli jen ona, její manžel a maličký syn!!! No já bych se potom na to cukroví asi nemohla aspoň deset let (no, to přeháním!) podívat! :-) Ale nasmáli jsme se u toho dost! :-)
    Přeji krásnou druhou adventní neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tedy to je ale cukrářství! Tolik pomocníků a revizorů! Tak rychlá tedy nejsem, mám zatím 7 druhů.:-)

    OdpovědětVymazat
  12. No pane jo, vy už toho máte. Já mám sotva tři druhy Nemám dodělanou výzdobu, o nějakém úklidu ani nemluvě. Zase budu plašit těsně před svátky. Ale teď už mám ten nejhorší prosincový víkend za sebou, tak snad bude čas na dokončení. Tedy pokud můj muž nebude furt chtít řešit nějaké pitomosti. S ním debatovat, to je na celé odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  13. Péťo, cukrovíčko se vám povedlo. To se ti to peče, když máš takové pomocníky. :-)) Filípkovi gratuluji k úrodě v pusince. To teď budou zoubky růst jako o závod. Přeji pohodové adventní dny. :-D

    OdpovědětVymazat