pondělí 17. prosince 2012

Jen tak z "naší" zimy...

Ahoj všichni! Předně vám chci moc poděkovat za nádherné a milé komentáře u předchozích článků a musím se omluvit, že neodpovídám většinou jednotlivě a adresně, každopádně vás čtu a vaše chvála mě moc těší a motivuje dál:-). K tomu, kam chodím na nápady musím napsat, že většinu toho někde "obšlehnu", příp. mírně upravím pro naše podmínky...jednoznačně největší studnicí nápadů (hlavně pro tvoření s dětmi) je internet, tady se dá najít úplně vše...když natrefím na něco, co se mi líbí, ukládám obrázky do počítače do jednotlivých složek a pak pro inspiraci v těchto složkách vyhledávám a vymýšlím, dotvářím...Miluju, když večer kluci usnou, zavládne tu ticho a já zasednu k počítači - projdu si blogy vás, ke kterým ráda zacházím na návštěvu, pokochám se u vašich článků a pak prolízám různé odkazy, stránky a "vykrádám" nápady, inspiruju se a kochám se...Jen to má jednu negativní stránku - většinou si ráno, když Fík zavelí k budíčku, tluču do hlavy, proč jsem nešla spát zavčasu, a že dnes už určitě zalezu rovnou s klukama...no a houby, houby, houbeles...zavládne klid a ticho, spící dětičky...a už tu opět sedím a lovím inspiraci:-). 

Dnes tu mám pár fotek opět z šuplíčku restů...po vydatné sněhové nadílce minulého týdne bylo bílo úplně všude (nicméně oteplení a vytrvalý déšť se postaraly o to, že skutečně strávíme (opět:-D) vánoce na blátě - u nás teda ...já tu mám ale fotky sněhové nadílky z ještě dřívějších dnů, kolem Mikuláš se u nás už taky zabělalo...








 Tohle je z procházky tady u nás ve vesnici právě z mikulášského dne...ta pravá sněhová nadílka ale měla teprve přijít:-), ale i tohle byl moc krásný pohled...
A doma kvete tlustice...

 A vánoční hvězda...tu jsem koupila ve výprodeji za 30kč:-)
 A aranžmá na kuchyňském okně doplnily větvičky Barborky...uvidíme, jestli vykvetou...s nimi ve vázičce poslední nerozkvetlé růžové poupě ze zahrady...
 Mechové stromečky z minulých roků, uvažuju, že je letos ještě něčím dozdobím, ať je změna:-)
 A celý kuchyňský parapet...
 Záclonu už nahradila vánoční girlanda se světýlkama...

A včera jsem zjistila, že jsem zapomněla otočit list v našem stolním kalendáři a napravovala to až včera...a tím jsem si uvědomila, že ani vám jsem v zápalu adventních článků ten list z kalendáře neukázala...takže tady je se zpožděním:-)

10 komentářů:

  1. Ahoj Peťo,moc Tě zdravím!! Nejdřív Ti chci moc poděkovat za krásné vánoční přáníčko a ozdůbky!!!! Jsou moc krásné a udělaly mi moc velkou radost!!!!! Když vidím v kalendáři Lukáška s Filípkem,tak se ani nechce věřit tomu,jak nám to uteklo!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No jo, zima, no, u nás je sněhu ještě dost, ale to, co padá ze střech, to je fakt o život... Moc se mi líbí ty mechové stromečky a ještě víc ten ohromný parapet, na kterém jsou umístěné, takový by se mi docela hodil :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Fukčarinka -Jo, kdyby tak bylo tolik sněhu na vánoce, to by byla idylk. Petro znám, znám nastavované dny nocí na úkor spánku. Ono to tak uteče a budeš na to jen vzpomínat.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Petí! :-)
    Když se dívám na vaše zasněžené fotky a pak kouknu z okna, kde je téměř po sněhu, tak se raději budu dívat na tvoje fotky. :-)


    Já se také nejvíce inspiruji z internetu - něco málo z časopisů a něco málo z hlavy. :-)
    Ale nejdůležitější je, že vás tvoření baví a že vám jde tak krásně od rukou. :-)

    Ta girlanda na kuchyňském okně je úžasná. Já tyto girlandy - ještě obohacené světýlky - zbožňuji. Vypadá to nádherně. :-)
    Celkově máš okno krásně nazdobené. :-)

    Petí a list z kalendáře je krásný. Jak tam jsou oba klučíci, Filípkovi se tedy něco nelíbí. :-) Mě se šíleně moc líbí dozdobení kalendáře. Nádhera!!!! :-)

    Peťulko, mějte se nádherně a víš co? Už jenom týden!!!! Já se picnu. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Peti,moc děkuji za přáníčko,je krásné.Tlustice ti pěkně kvete a máš to doma krásně nazdobené

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petruš!!!!
    Krásná zasněžená romantika...něco podobného my jsme tady na jihu letos ještě nezažili.Měli jsme jen malinkatý poprašek.Bohužel do vánoc to asi lepší nebude.
    Kuchyňský parapetek máš moc pěkně nazdobený.Ta girlanda je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná výzdoba... a toho sněhu co tam máte:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petruš! Vše je pod sněhovou peřinkou! Tlustice Ti krásně kvete - děkuje Ti za Tvou péči. Máš hezkou výzdobu doma! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Peťo, i u nás sníh rychle mizí, dneska pršelo skoro celý den a už to vůbec není ta krásná ladovská zima, no co se dá dělat, do Vánoc je ještě týden tak třeba trochu připadne.
    Tvoje vánoční výzdoba je dokonalá, já letos nějak pokulhávám, ale od středy budu mít snad dovolenou tak se všechno pokusím dohnat.
    Přeju ti krásný poslední předvánoční týden :)

    OdpovědětVymazat
  10. Peti, máš doma krásně nazdobeno. Jak to děláš, že ti tlustice kvete? Já ji mám už několik let a stále nic. Mám jí v ložnici, kde je chladněji, tak možná proto nekvete.
    Zimní obrázky se sněhem jsou moc pěkné. :-)

    OdpovědětVymazat