neděle 30. prosince 2012

Listoví šneci...

Ahoj, všem přeji krásný podvečer! Dnes jen jako taková rychlá inspirace a zcela netypicky úplně nevánoční fotky:-) - notoričti známí šneci z listového těsta...u nás s náplní jen "dietní" - šunka + sýr, bez mazání čímkoli, aby si dal i Fífa...Pro nás ostatní jsem dala kečup k namáčení...
 Fífa si pochutnával nejen u stolu, ale pak průběžně celý večer:-)





6 komentářů:

  1. Ahoj Péťo, Filípek je úžasný jako vždy. Prohlédla jse i předchozí článek, oba klucí jsou super.:-))
    Přišla jsem celé rodině popřát veselého Silvestra, pohodový nový rok prožitý ve zdraví, lásce a spokojenosti. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, děkuji za milou návštěvu:-)...Fífa a Lukášek jsou kouzelní, a tvoje fotky nádherné. Vánoce museli mít kluci i Vy krásné:-) Přeji Vám všem krásný nadcházející rok, ať se Vám splní všechna přání:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti,klucí jsou jako vždy úžasní,ale tady vidím jak Filípek by si dal i ten kečup,
    přeci se nebude snažit papat jenom dietně,ještě,že neřekne,že ho šidíš.
    Peti do nového roku celé rodince přeji hodně,hodně zdravíčka.
    A teď ke mně,já jsem chvilku byla na blospotu a potom jsem blb dala stejnou fotku jako na blogu.cz a oni mě to dali jako výstrahu,že se nesmí dávat stejné fotky,ale nevadí,vrátím se tam,hned jak mě bude lépe a více času,Když to nedají do původního stavu,jsem tam.měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové a nebo podobné šneky dělávám taky! Vidím, že chutnají všude a všem! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Petí ahoj!!!
    Šneky z listového těsta mám také ráda a také nejraději jen se šunkou a sýrem. Mamča do nich jednou dala i kuřecí maso a to jsem odmítala jíst. :-D
    Fotky jsou super! Filípku jsi naprosto kouzelný. :-)
    Krásný poslední den roku 2012 a krásné následující dny přeji!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Do nového roku hodně zdraví, štěstí, lásky a spokojenosti. Šneky dělám moc ráda a hned jsou pryč.

    OdpovědětVymazat