čtvrtek 27. prosince 2012

Předvánoční "dělání"...

Ahoj všichni! V jednom příspěvku jsem vám ukazovala tvořícího Lukáška, ale nechtěla prozradit, co to vlastně tady lepí a maluje...teď už můžu prozradit, že jsme vyráběli přáníčka k vánocům...

 Ta už jsou rozeslána a doufám, že udělala radost, tak se jimi mohu pochlubit:-)
Také jsme tvořili takové "vintage" visačky...lze použít jako dekoraci nebo třeba jmenovky na dárečky...

 A pak jsem taky sedla ke stroji...a šila, šila...





 Můj pracovní koutek byl střídavě relativně uklizený, nebo aspoň uspořádaný...

 Nebo tvořivě rozbordelený:-)
 A tohle z toho vzniklo...
 Levandulové (jsou naplněné sušenou levandulí z naší zahrádky a ještě přikápnuto trochu éterického levandulového olejíčku) andělky jako drobné dárečky:-)
A tohle je filcová brož pro sběratelku berušek Verunku:-)




3 komentáře:

  1. Ahoj Peťo, moc Tě zdravím! Tvořící dílna byla pořád v provozu a vzniklo v ní tolik parádních věcí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    No klobouk dolů!!!! Přáníčka jsou nádherná a můj sněhulák udělal velikou radost a zdobí mi teď nástěnku. :-)
    Žasnu nad tím velikým počtem andílků! :-O No Petí! Ty jsi tak strašně hodný člověk, tolik lidí jsi obdarovala! :-) Páni!!!!!
    Visačky nebo ozdoby - což já tedy používám jako ozdoby - jsou nádherné! A ta rybička, která byla na dárečku, je také překrásná a také už visí na nástěnce. :-)

    Můj andílek spí pěkně se mnou a nádherně voní!!!! :-)

    No a ta beruška pro Verunku je naprosto nádherná, však jsem ti psala, že je úžasná a že se mi takováto brož - takovýto styl brože - strašně moc líbí. :-)
    Jsi holka šikulka Petí. Opravdu se před tebou klaním. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Visačky jsou úžasné a přáníčka taktéž.... a tolik andělíčků, to muselo dát práce:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat