úterý 11. prosince 2012

Velká radost od Ivanky

Ahoj všichni, dnes se vám jdu pochlubit dalším mým Ježíškem...a tím byla Ivanka, pro kterou jsem tvořila v rámci podzimní výměny a ona si na nás vzpomněla a vyrobila pro nás nádherný dárek...když jsem balíček rozbalovala, tak jsem úplně ztratila řeč...tolik krásných věcí! No posuďte sami...tohle všechno nám Ivanka poslala...



 A tady už dárečky použité a zdobící u nás doma...našla jsem jim místo v ložnici na komodě...


 Akorát mikulášská punčocha visí u kluků u adventních pytlíčků na stěně...
Ivanko, moc moc děkujeme, tvůj balíček u nás udělal velkou radost! A děsně dobří byli ti maličcí mikulášci..mě se teda moc líbili i zabalení, ale strhnul se u nás boj o to, kdo jich sní víc:-)

No a abych nezapomněla, taky jsme trochu tvořili...

 Protože jsme měli druhou adventní neděli, Lukášek musel zapálit druhou svíčku na věnci...k tomu hrníček čaje a jdeme na to...
 Lepili jsme korálkové ozdoby na šišky...
 A tady hotové výrobky, použijeme je určitě někam do dekorací (ještě nemám úplně jasno, kam:-)), ale to doladíme:-)
Příjemný večer do vašich domovů!

7 komentářů:

  1. Petí, teda ty jsi musela být hodná! Takové nádherné dárečky jsi dostala! No to je krása! Ty látky jsou naprosto nádherné a vše z nich ušité taktéž. :-)
    Vybrala jsi dárkům super místo. ;-) Ti hajánci nahoře tomu dodaly tu třešničku na dortu. ;-)

    No a šišky jste nazdobili perfektně. Parádní Vánoční stromečky jste udělali. :-) A líbí se mi, jak Lukášek profesionálně zapaluje svíčku - to je mazák panečku. :-)

    Mějte se prímově. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dárečky jsou opravdu moc krásné.Šití není moje hobby a obdivuji ,když to někdo takhle nádherně umí.Šišky jsou pěkně nazdobené.A ještě ti musím tetičko pogratulovat k malému Jeníčkovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne to darecky,ale stale me prekvapujes,jak krasne s detickama tvoris,az budou nasi starsi,uz vim,kam budu chodit pro napady a inspiraci co se deti tyce.

    OdpovědětVymazat
  4. Peťo a Lukášku, jsem moc ráda, že jsem vám udělala radost. To mne těší.
    Musím napsat, že také obdivuji, jak s Lukáškem tvoříš. Všechno máte moc hezké a u Lukáška je vidět, jak ho to baví.
    Pěkný večer Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Peťo,moc krásné dárky jsi dostala!! A adventní tvoření se vám moc povedlo!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky" To bylo jistě radosti, nejen Tvé, ale i kluků! :-)

    OdpovědětVymazat