čtvrtek 20. prosince 2012

Betlém

Už dříve jsem vás informovala o tom, že jsme letos pořídili nový krásný keramický betlém...je od šikulky z fleru a je opravdu nádherný. Už ho máme naaranžovaný a už teď vím, že mi po vánocích bude moc líto, že musí zpět do krabice...je opravdu nádherný!
S rozestavěním figurek mi vydatně pomáhal Lukáš, přímo mi zakazoval na cokoli sáhnout, že on sááááám...
 K betlému jsem přidala i anděla-svícen, co mi loni darovala mamka, je z nějaké chráněné dílny a je naprosto kouzelný...myslím, že se tam docela dobře hodí, i když je o kus větší, než ti ostatní...
 Svatá rodina...
 Darovníčci...
 Pasáček s ovečkama...
 Tři králové...
 A znovu Jezulátko s rodiči...
 Celý komplet...
 Za domečkem se svatou rodinou je ještě prostor, kam lze umístit čajovou svíčku a použít k náladovému nasvícení...tady Lukášek "slavnostně"zapaluje:-)
 A už hoří...ale opět - foceno s bleskem to není poznat...
 ...a bez blesku je to tmavé a rozostřené...ale zas je to aspoň vidět...
 Kvůli umístění stromečku se nepřesunulo jen křeslo, ale i příruční stolek pod notebook...na něm našla místo andělína a nad ní jeden z našich advenťáků:-)
 Je to umístěno vedle televizního stolku a malému stolečku to tam docela sluší...
 A ještě pro pobavení opět Fífa-kramář - nezklame a nejlépe se zabaví jako "škodná", takhle dopadla krabice od betlému a krabička na čajové svíčky...ty nedopadly o nic lépe, rozházené po celém obýváku...
 Ale Fík spokojený a ani nedutal:-)

6 komentářů:

  1. Fukčarinka - dnes jsem byla na výstavě Betlému a vy zde máte svůj vlastní - nádhera. Moc zdravím.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Přesně tak - je to naprosto nádherný a úžasný Betlém! Nemohu se na něj vynadívat. :-)
    A povím ti, že ten anděl od tvé maminky se k němu náramně hodí. :-) A že je větší? No však to nevadí, vždyť anděl klidně může být větší. :-)
    Krásně jste ho s Lukáškem naaranžovali. :-)
    A Filípek, tak ten nezklame. Je to pěkný lupič. :-) Ale ono se na něj tak nádherně kouká jak lumpačí, že by mu člověk všechno dovolil. :-D

    Petí mějte se nááádherně. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Keramický betlém je krásný. Jistě vám bude dělat radost mnoho let! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. aHOJ PETRUŠ!!!
    Betlémek je nádherný,obdivovala jsem ho už když jsi ho pořídila.
    Tohle jsou krásné maličkosti,které vánoce spolehlivě připomenou
    i po letech.

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, keramický betlém je naprosto úžasný. Filípek nezklame, kramaří vždy a všude. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný betlém.Krásné vánoce přeji.Věra

    OdpovědětVymazat