čtvrtek 13. prosince 2012

Mikulášská nadílka a letošní adventní kalendáře našich kluků

Vzhledem k množství fotek a událostí posledních dnů:-) mám malinko zpoždění a tudíž dnes zveřejňuji fotky již více než týden staré...a to adventní kalendáře, které klukům přinesl mikuláš...tenhle už znáte z loňska...

Nicméně byl schovaný a zůstal dobře zachovalý, tak nebyl důvod, proč roličky Lukáškovi opět nenaplnit...
 Fífa takhle nakukoval, když jsem dopoledne, zatímco byl Lukášek ve školce, plnila (kalendář tu totiž Mikuláš nechal v době, kdy jsem byla pro Lukáška ve školce, jinak to letos nešlo udělat, aby to proběhlo utajeně:-))
 A tohle jsou už pytlíčkový kalendáře, horní je Fífův a ten spodní Lukáškův...
 V pytlíčkách nejsou jen sladkosti, ale i různé "poukazy" na drobné dárečky, které už tam nevešly...
 Teda to v tom Lukáškovým, Fífa tam má jen lístečky, na kterých má uvedené dobrůtky, které má dostat ten který den (sušenky, cukroví, mandarinka, hrozno, banán,...)
 A tady už Lukášek plení první dny, které měl "do foroty":-)

 Fífovo oblíbené stanoviště - takhle si vyleze na bednu s modelínou a "hraje" si (rozuměj - demoluje vybavení:-)) s Lukáškovou školou

 A vyprázdněné panďuláčky dáváme nahoru na skříňky, aby nám tam narůstající řada pěkně ukazovala, jak se blíží vánoce...
Tak a to je od nás dnes zas všechno, mějte příjemný večer i další dny:-)

12 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    Teda ten panďuláčkový adventní kalendář je překrásný! naprosto dokonalý. :-)
    Pytlíčky s dárky uvnitř jsou super! A klaním se před tvojí důvtipnost a fantazií! :-) A to samé platí o dárečcích v pytlíčkách Filípka. :-)
    Petí, mějte se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko ahoj! Ten skřítkovej jsem dělala Lukášovi už loni, letos jsem jen vytáhla z krabice a oprášila...příští rok mě čeká výroba ještě jednoho už i pro Fífu, letos to jde ještě tak jako celkem mimo něj...ale je fakt, že pod pytlíčkama stojí ráno jako první a natahuje se, že chce sáček:-). Šári, užívej krásných pár posledních předvánočních dnů:-)

      Vymazat
  2. Petruš, oba kalendáře jsou úžasné! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mé dílo je jen ten skřítkovskej, ten pytlíčkový je koupený v Kik za asi 130kč/ks, to byl dobrý kup:-)

      Vymazat
  3. Peti, máš doma naprosto nádherně nazdobeno (pročetla jsem posledních pár článků). :-)
    Gratuluji ke kouzelnému synovci.
    Filípek a jeho kramaření už je evergreen.
    Adventní kalendář z ruliček jsem dokonce viděla v Receptáři (časopis). Pytlíčky jsou také podařené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, zdravím...máš pravdu, tenhle náš kalendář je na Receptáři, psala mi paní Wimmerová, že ho viděla na fotce, jestli by mi nevadilo, kdyby ho tam přidala do návodů, tak to tam pod mým jménem vkládala:-)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Marcí, děkuju:-). Přitom to bylo docela rychle a nenáročně - jen ruličky od toal.papíru a kuchyŇských utěrek, "úklidový" papír (takový ty role, co se používají třeba do kuch.skříněk) a z barevných kartonů hlavičky s čepkama...

      Vymazat
  5. Fukčarinka - gratuluji novopečené tetičce. Tak jako obvykle prošla jsem si zameškané a vše na 1***. Kalendáře se mě móc líbí, chtěla bych být malý Fífa, nebo Lukášek ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčarinko, děkuji za gratulaci, už jsou v pořádku doma z porodnice, včera je pustili, tak už si užívají i tatínka:-). Já bych taky občas chtěla být malý Fífa nebo Lukášek:-D

      Vymazat
  6. Ahoj do Pucíkova! Nádherné adventní kalendáře, moc se mi líbí ti Mikulášové, to je bezva nápad! Krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, kluci mají kouzelný domov. Prošla jsem i starší články, máš to doma krásně vyzdobeno, moc se mi líbí ten skřítek v mechu i betlém. A kalendář z ruliček je úžasný.

    OdpovědětVymazat