neděle 23. prosince 2012

Konečná podoba domečkové stavebnice

Ahoj všichni, přeji krásnou poslední adventní neděli:-). Dnes tu mám vyfocenou už hotovou domečkovou stavebnici, kterou Fífovi donese Ježíšek...







 Fotila jsem v době, kdy se kluci koupali a vůbec se mi nechtělo kostečky sklízet, klidně bych si stavěla různé kombinace domečků ještě teď:-D. Nicméně takhle jsem ji uskladnila do krabice a teď čeká na Ježíška, aby ji naježil pod stromeček:-)

11 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    domečková stavebnice je absolutně úžasná! Také si umím představit, jak si s ní hraji. :-D
    Musím tě moc moc pochválit!!!! Parádní nápad a naprosto nádherně dokončený! Už vidím ta rozzářená Filípková očka. :-) A nejúžasnější na tom je, že jsou vyráběné s láskou a od maminky. :-)
    To mám já strašně moc ráda. Když pod stromečkem najdu ručně vyráběné dárečky. :-)
    Petí, měj se krásně. Já když kouknu z okna, tak víš co tam vidím? Sněhovou nadílku!!!! U nás se strašně moc rozchumelilo a sněhu moooooooc přibylo. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárinko, u nás chumelí už od asi pěti od rána, silnice je naprosto úplně zasněžená, nezávidím těm, kteří musí někam dnes jet, ale pro mě je to naprosto úžasné...my stihneme aspoň jedny vánoce určitě bílé, protože poprvé je máme už dnes, jak víš:-). Takže paráda, plno sněhu, u krbu kyne vánočka, co jsme před chvílí s Lukáškem dopletli, salátek odpočívá v chladnu, kapra M. koupil a vraždil a kuchal už včera:-)...a na mě čeká ta hromada dárků na zabalení, bych měla jít něco dělat:-D

      Vymazat
    2. Peťulko, však ano! Takže bohatého a překrásného toho dnešního Ježíška. :-)
      Taťka bude dnes také porcovat kapra, zeleninu na salát máme uvařenou, budeme dělat i mou oblíbenou bramborovou pomazánku na chlebíčky. :-)

      Moc krásně si ty Vánoce užijte a příjemné balení dárků - Petí, to máš co dělat, aby jsi to do večera stihla. :-)
      Ahooooooooj!!!!!!! :-)

      Vymazat
  2. Peti,stavebnice se moc povedla.Krásný dárek!Přeji pohádkově krásné dny.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Peťo,kostičky jsi parádně ušila. Filípek se určitě hned pustí do stavění!!!! Peťo měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  4. Fantastické městečko! Stromečky, dokonce i plot.... nádhera!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera, docela ti i věřím, že se ti nechtělo stavebnici uklízet, je vážně kouzelná! :)
    Přeji tobě i tvé rodině krásné a pohodové Vánoce a šťastný nový rok! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo, ta stavebnice je parádní, nedivím se, že se ti ji nechtělo uklízet, taky bych si s chutí postavila pár domečků. ;-) V komentářích čtu, že u vás nasněžilo, to u nás taky, ale během dopoledne se sníh změnil v déšť a všude je příšerná břečka. Meteorologům, se tentokrát předpověď do písmene vyplnila.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peti, krásný dáreček ... a já vám přeji krásné svátky, bohatou nadílku a zářící dětská očka ... Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná stavebnice! Líbí se mi na ní, že jsi jí sama ušila, že je bezpečná, kdyby ji kluci po sobě hodili, že není hlučná. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné a požehnané vánoční svátky. To je nádhera.

    OdpovědětVymazat