sobota 22. prosince 2012

Vánoční výzdoba od nás a předčasní ježíškové:-)

Ahoj všichni! Dnes tu mám opravdu záplavu fotek, takže bude pořádně dlouhý článek:-)
Budou se tu míchat fotky naší vánoční výzdoby spolu s dárečky a přáníčky, které k nám přicházejí k vánocům... 
První fotka je večerní idylka - světlo svíček k dnům před vánoci patří naprosto neodmyslitelně...sobík je úlovek z Globusu, již týden před vánoci měli slevu 50% na veškeré vánoční dekorace a osvětlení...
 Tady vánoční výklenek, už dozdoben i větvemi z jedličky...
 A znovu sobík, tentokrát s bleskem...
 Svíčky u nás hoří ve velkém:-)
 Betlém nasvícený jen svíčkami...
 Tohle je aktuálně jeden z mých oblíbených koutků...ta šiška je taky z výprodeje z Globusu, uvnitř jsou žárovičky a šiška je skleněná, posypaná stříbrnými třpytkami...nádherná i přes den nesvítící...a zjišťuju, že tak ji nemám vyfocenou, ale nebojte, určitě o ni nepřijdete, zůstane zdobit určitě i po vánocích jako součást zimní výzdoby:-). Na stolečku pak jeden z adventních svícnů, už se pomalu chystá i poslední svíčka, aby vzplála:-)


 A tady Fífa ponocující...jeden den se mi probudil po osmé večer a byl jak nadupaný...když M. dorazil o půl jedenácté z odpolední, tak ho vítal tak, že M. zcela uvěřil mému tvrzení, že Fík je asi opilý, že si dal rumovou kuličku:-D (samozřejmě ji nejedl, ale opravdu působil, jak kdyby měl opičku:-)).
 A teď k tomu ježíškovskému...dorazil oooobr balík od Lucky...u ní jsem měla štěstí ve vánoční losovačce a získala jsem jeden z jejích úžasných věnců...krom něj mi ale Lucinka poslala i spoustu krásných dárečků přímo od ježíška a rozmilé psaní...
 Lukášek se ještě hned večer (měli jsme tu ten den návštěvu a dřív jsme se k balíku nedostali) rozerval svůj balíček a koukal na dáreček...
 Dostal sadu slupovacích barviček na sklo...
 Pro Fífu bylo v balíčku razítko s krtečkem a tady už je ten nádherný věnec! Zatím nafocený jen v předsíni na komodě, přišel na venkovní vchodové dveře:-))

 Když už jsem fotila v předsíni, přibrala jsem i naší tamější výzdobu...

 A tady moje dárečky od Lucinky:-)
 Krásný svícen - stromeček na čajovou svíčku ve světlounce šedé barvě a moc hezké dřevěné srdíčko, v šedé patině:-)




Na skleník jsem si dala vázičku se zlatým deštěm - "barborkou" (mmch to vypadá, že ani ten, ani opravdová třešňová u nás letos nevykvetou:-)) a do džbánu pak větve ze starého stromu, s "patinou" lišejníků...

Ty jsem nazdobila pomocí skleněných ozdob, hlavně muchomůrek, které si už druhý rok postupně přikupuju na vánočních trzích a kvůli ceně jich beru vždy jen pár...třeba to za pár let vydá i na nazdobení stromečku:-))
 A betlém a ještě jeden pokus o pěkné vyfocení při svíčkách...
 A tady zas moji ježíškové...mé milé obdarovávací, všechny mi svými dárečky a přáníčky děláte obrovitánskou radost, je úžasný pocit vybrat ráno plnou schránku milých přáníček a ne tam chodit pořád jen pro složenky k zaplacení:-). Tady pár maličkostí, které moc potěší...




 Verunko, hele jak dopadl okamžitě perníček:-D.
 A tady naše lednička s částí přáníček...došly magnetky, tak zbytek čeká na pořízení další zásoby přichycovadel:-D
 A Lukášek při využití dárku od Lucky:-)

 A tady už jeden z mých velkých (a předčasných:-)) Ježíšků - vidíte tu poslední knihovnu vlevo? Tu nezasklenou?...Tak tu mi donesl ježíšek a jeho posel ji rovnou složil a instaloval na místo...budu tam mít úložiště pro stroj a další nezbytnosti pro tvoření:-)
 A Fífa mi taky pomáhá s tvorbou vánoční výzdoby:-)
 A další fotka je tahle skřítkovská...je to vlastně svým způsobem taky ježíšek - dostala jsem od mamky (teda vybrala jsem si a ona mi koupila v těch výprodejích v Globusu:-))
 Rolničkové srdénko:-)
 A tady náš "naklizený" domeček...konkrétně zde kuchyně:-)
 A další várka přáníček...

Taky nesmím zapomenout ukázat i ta naše přáníčka, která jsme s Lukáškem vyráběli...už jsou snad všechna u svých adresátů, takže:-):

 Na kuchyňském parapetu se na výzdobě podílí i dárečky od některých z vás:-)






 Další figurka z výprodeje, opět sponzorovala mamina:-)

Ten přijde asi posléze ven do pergoly...stejně jako dva obří truhlíky
 A vyzdobená kuchyňská linka - Veru, vaše ozdobičky jsem použila trochu netradičně, ale na skříňce se mi líbí:-)
 A okno v koupelně:-)

A ještě si neodpustím pro pobavení:-)...jak to vypadá, když si maminka zdobí:-)
 Jeden bordelí u stolu, druhý pak vánočně dekoruje podlahu:-)


 A těmhle vánočním krbovým zápalkám nešlo odolat...padnou ideálně Lukáškovi, kterýho baví zapalovat mi po večerech před usnutím všechny ty moje svícínky...tak teď to zvládne i jednou jedinou zápalkou:-). Mají nádherný "vintage" vánoční zdobení krabičky...ještě mám jedny kratší v kuchyni u sporáku:-)

No a pokud jste dolouskali až sem, tak vám moc děkuji za vaši trpělivost a návštěvu u nás a přeji příjemný zbytek dne! U nás odpoledne nachumelilo docela pěkně sněhu, všude je bílo...tak jsem zvědavá, jestli to vydrží, nebo to dopadne tak, jak "slibují" meteorologové a oteplení nám ty bílé vánoce pokazí...Letos je to napínavé až do samého konce:-). Zítra spokojeně zapalte poslední svíčku na adventních věncích a pozítří...pozítří už to nastane!!!

10 komentářů:

  1. Tedy Peti,ty mas taky docela dost vyzdoby,tak uz jsem v klidu,ze nejsem blazen jenom ja,jen nekdy mam pocit,ze to nema uplne rad,no ale to je fuk.Libi se me,jak jsi v klidu,ze ti prdikove obcas bordelari a jeste stihas fotit,to jsi dobra a Fifanek je v pyzamku uzasny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peťo, moc Tě zdravím!!! Musím Ti moc pochválit krásnou vánoční výzdobu!!!!Vánočních přáníček se ti teda sešla pěkná řádka!!! Peťo užijte si pěkný víkend!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Petí!
    Nádherně vyzdobeno doma máte! To je všude krásy. :-) A těch dárečků a přáníček a pohledů. ;-) Naprostá nádhera. :-)
    Strašně moc se mi líbí fotka, jak Filípek zdobí podlahu! :-)

    Představ si, že u nás se rozchumelilo, ale jsem zvědavá, zda to vydrží. Řekla bych, že spíše ne, než jo. :-)

    Petí, mějte se nádherně a zítra zapalujeme poslední svíčku! :-)

    Ahoooooj!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Máte krásnou výzdobu, spoustu krásných dárečků a děti si to užívají.Já děkuji za milé přáníčko, které mě také moc potěšilo.Užijte si Ježíška, u vás bude jistě šťastný a veselý.

    OdpovědětVymazat
  5. Petruš, pěkně svíčkujete! Taky moc mám ráda svíčky a svítím všude! Výzdobu máte také po celém bytě nádhernou, i na podlaze! :-)Líbí se mi dlouhé sirky. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petruš!!!!
    Moc pěkné fotky jsi nafotila,krásné dárečky dostala.
    Máš to doma moc pěkně nazdobené!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Byteček krásně nazdobený,ale přiznám se nechtěla bych to potom sklízet,ale on Ti Filípek určitě pomůže,již má na to mustr- šikulka je to a Lukášek to je již panečku mistr svého oboru.Krásné vánoce si užijte celá rodinka.
    Peti,utopenci nějak mizí,asi mám děravou sklenici,ale jsou výborný.pa.:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Peti, teda chudák paní pošťačka, ta s k vám nachodí... :) Máte to doma krásně vánočně nazdobeno, a kluci jací jsou šikovní pomocníci! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je opravdu nadělení! Vánoční a krásné! Díky za nakouknutí a mějte pěknou pokojnou 4.neděli! Kejt

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné Vánoce s vločkami štěstí, zabalené kouzlem lásky, přikryté peřinou splněných snů a plamínky pohody v očích. Štěstí a radost pod stromečkem a vše nejlepší v novém roce přeje Marie

    OdpovědětVymazat