pátek 28. prosince 2012

Prostřený vánoční stůl a balení dárečků..

Dnes tu mám fotky našeho stolu z druhého vánočního dne...Tentokrát bylo prostřeno pro šest osob - my 4 a k tomu tchán a švagrová:-). Styl zůstal podobný, jako u prvního stolu...






 A pak vám ukáži, jak jsem letos balila a zdobila dárky já...volila jsem takový "přírodní" vzhled, "obyčejný" balící hnědý balící papír, jehličnaté větvičky (z živé jedličky), obyčejný provázek a dortové krajky...místo jmenovek jsou jména natiskaná písmenkovými razítky (jedním z Lukáškových adventních dárků:-))





16 komentářů:

  1. Petruško moc se mi u vás líbí,stůl je nádherně prostřený.Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Peťka, ďakujem za prianie, už som si našla čas, a spravila ďalší príspevok .. a nachystala pár ďalších :D
    sa Ti čudujem, ako pri tých Tvojich drobcoch stíhaš všetko robiť :)
    tiež sme kúpili tortové "obrúsky" - samozrejme, ostali nerozbalené - u nás by to aj tak nemalo význam - jedine JA, som klasicky balila darčeky, ostatní len nacápali do ozdobných tašiek :(
    krásne si to vymyslela - úžasne to vyzerá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vicky, hned jak bude chvilička, půjdu okouknout nové příspěvky:-). Já většinou stáhnu fotky z foťáku, rovnou nahraju a přidám články do zásoby, pak se postupně zveřejňují:-). A jak mám večer chvilku, tak nakukuju na ostatní blogy...pak nestíhám už nic jinýho zas doma:-D. Prosím tě, já dárky balila 24. prosince dopoledne, dozdobovala pak večer u pohádek, když kluci vytuhnuli (větší část dárků totiž byla až na 25. 12., kdy jsme jeli k našim a byla tam celá rodina...)

      Vymazat
  3. Peti, krásne presretý stôl se mali, ak sa nemýlim tak s porcelánovou sadou Bernadeta. Darčeky kráse zabalené, čo viac dodať, klobúk dolu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ano je to Bernadotte. Ten porcelán miluju, mám ho plný skleník:-) a používáme talíře i běžně (mám jich 18-dílnou sadu:-)), je to nádherné nádobí, které lze úspěšně prostírat i ve všední dny i ke slavnostním příležitostem a tím, že je bílé a s jemným vzorkem, tak se hodí ke všemu, naprosto univerzální, dokonalé! Dárečkové balení byla taková "znouzectnost", jsem si to tak nějak podobně naplánovala a tak jsem doma stejně neměla žádné jiné možnosti, jak zabalit...ale líbilo se to, takže příští rok budeme asi v tomhle duchu pokračovat:-)

      Vymazat
  4. Peto,taky te obdivuji,jak dokazes pri tak dvou malych detech tak krasne prostrit a hlavne nazdobit stul,darecky a jeste navarit pro tolik lidi,budes me muset napsat recept,ja byla 25.rada,ze nemusim varit a prostirala jsem jen tak nahonem a jeste stihas tak casto vkladat prispevky.Tabule je nadherna a prirodni balicky vsak vis,jsou moji favorite,krasa s vetvickami.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Petí!
    Tak tedy i ten druhý den jste měli nádherně prostřený stůl. :-)
    Páni, naprostá krása. :-)
    A dárečky jsi balila překrásně. Takto zabalené dárky se mi strašně moc líbí. Jsou originální a nápadité. :-)

    Měj se krásně Petí. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně prostřený stůl i pěkně zabaleno! Jednoduché, ale s citem a pěkné.:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Opět krásná fotoreportáž ..... dárky pěkně zabalené, ten nápad s ubrousky a napsat na ně jméno je skvělý!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petruš!!!
    Tak koukám,že se ti sbírka Bernadotte pěkně rozrůstá.Já mám od této značky zatím jenom máselničku,která také není na parádu,ale ke každodennímu používání.
    Porcelán na stole vypadá krásně a věřím,že z něj chutná.
    Určitě se vydařil i Štědrý den číslo dvě a všichni jste si to spolu užili.
    No a balení dárečků se mi moc líbí,je to jednoduché a moc prima.
    Petuš,velké pozdravení do Pucíkova!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Péťo, také druhý vánoční stůl je moc pěkný. Líbí se mi také tvoje balení dárků, je to výborný nápad a vypadá to moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  10. Peti, krása! Tvůj stůl se mi opravdu moc líbí! Karlovarský porcelán? Máš moc hezké všechny ty doplňky, misky.
    A balení se mi taky líbí!
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat

  11. Peťulko opět krásně prostřený stůl, nádherná vánoční tabule i tentokrát.
    a dárečky vkusně a pěkně zabalené zkrátka super!!!!
    Peťko email je:soboroval@seznam.cz Prosím neutrácej !

    OdpovědětVymazat
  12. Péťo, ten stůl je překrásný. Máš moc hezké nádobí a celý stůl je tak nádherně načančaný, že by to ani profík líp nedokázal. I dárky jsi zabalila krásně, použité balení je vtipné a vkusné, vypadá to jemně a slavnostně. Ta tvoje rodina se má, dokážeš jim vykouzlit úplně pohádkovou atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Pěťulko,

    tak to je sen! Pohádka!!!! Tak nádherně prostřený stůl, to je přesně podle mého gusta, dokonalé do posledního detailu...a Váš stromeček rovněž. Ráda bych ti poděkovala za podporu, kterou jsi mi svými komentáři projevovala u mě na blogu a zároveň je mi líto, že nestíhám být také tak aktivní na tom tvém, ale alespoň dnes bych ti tu ráda zanechala přání k Novému roku, aby tebe a tvou rodinu provázelo jen štěstí a radost. Jdu se znova pokochat tvým dokonalým stolem! ;-)

    Tvoje Sandra

    OdpovědětVymazat