neděle 2. prosince 2012

Adventní výstava v Šebrově

Krásnou první adventní neděli! Dnes tu mám vánočně laděný příspěvek - z minulého víkendu...navštívili jsme adventní výstavu v zahradnictví v Šebrově...před měsícem jsme tam byli na dýňových slavnostech a protože se nám líbilo, vydali jsme se pokochat a naladit i vánočně...Výzdobu měli moc pěknou...Takhle u vstupu:

 A tohle už je vánoční pavilon, spousta vánočních ozdob, dekorací, drobností...no nádhera...



 Filípek se taky kochal, ale nejvíc se bavil s malým růžovým prasátkem, které jsme koupili už den před akcí ve zverimexu...jako dárek k vánocům pro Žolinku z Brna od babi a dědy...Bublina má stejné, jen ne růžové, ale šedé - Lukáš chtěl, aby měla divočáka:-D. Prase nepíská, ale chrochtá jako opravdový prasátko:-D


 Krom ozdob nechyběly ve výzdobě ani různé figuríny, tady čert, mikuláš a anděl...u těch se Lukáškovi podařilo povedené číslo...přeci jen si nebyl úplně jistý, jestli ten čert náhodou není opravdový, tak měl docela respekt..došel, stoupnul k figurínám, že se vyfotí a za tím záhonem je malý rybníček s kachnama a zrovna v té chvíli se ozvalo takové důrazné "Ga-ga-ga"...no Luciš nadskočil asi půl metru a letěl pryč, že je čert živý...:-D

 Nádherné živé květiny....



 A vánoční svícny a aranžmá v různých barvách...





 Podobného čerta bychom si rádi vytvořili do pergoly, tak uvidíme, jak a jestli se nám zadaří:-)




 Nicméně musím říct, že od akce jsem očekávala malinko více, byly jsme s mamkou trochu zklamané...asi tím, že dýňové slavnosti tu byly mnohem vyvedenější, tak tohle zaostávalo...

Na závěr ještě Klapka - přestěhovali jsme domů rybičky z venkovního mini-jezírka, jsou v ložnici na okně...a takhle je Klapka chodí pozorovat...M. spícího po noční si nevšímejte:-D

8 komentářů:

  1. Tak to je pohádka,měli jste krásný den:-)A já přeji krásný první advent!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Výstava je pěkná pastva pro oči, děkuji! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, moc krásá reportáž ... tam by se mi také líbilo.
    Hezký první adventní večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - tož Peťule tam by se mě také moc líbilo, mám ráda takové toulání, ani třeba nic nekoupím. Jo a ti čerti ti teda jsou.No výzdoba parádní a asi bych s prázdnou neodešla.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Petí!!!
    Já nevím kam dřív s očima! Tolik nádherného tvoření - naprosto nadšená. A pak si čtu, že jste byly s maminkou zklamané. Já jsem teda unesená! To je krásy! :-)
    A dostali mě ti tučňáci! No ti jsou jako živí. :-)
    Chichichi - příhoda s Lukáškem mě rozesmála. :-DD Nic si z toho Lukášku nedělej, já bych nadskočila také! :-) A kdyby tam byla moje mamča, tak ta vždy když se lekne, tak vykřikne a to se teprve leknu!!! :-DDDD
    Přeji krásný zbytek první adventní neděle. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, to je tedy krásná výstava. taky se budu muset někam podívat...
    Smekám před tebou a napačeným cukrovím!
    Přeju hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Petruš,tak nevím,ale Klapce...nebo Klapkovi???? se rybičky líbí až podezřele moc.
    No a výstava byla určitě parádní.Na fotkách vidím spoustu krásných věciček!!!
    A čertíci jsou super!Pod pergolou se pekelník bude vyjímat!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tady jste si vzali inspiraci pro čertíka :-) Musím říct, že jste vytvořili téměř jeho kopii, povedl se vám úplně stejný jako je tady na výstavě. :-)

    OdpovědětVymazat