pondělí 24. září 2012

U kapličky...

Při výletu jsme došli až na vysoký kopec, který se nám tyčí přímo nad naším domečkem (a z kterého se mimochodem na Štědrý den večer spouští na zlaté nitce Ježíšek a přináší dárky pod stromeček:-)). Na vrcholu kopce tu stojí kaplička...
 Je zasvěcená sv. Máří Magdaleně a je na vršku, ukrytá mezi stromy
 Kaple je nepřístupná, zamčená, otevřená jen v době pouti, kdy sem směřuje zástup převážně místních poutníků:-)
 Tyhle cedulky jsou u nás novinkou, vyskytují se i přímo v obci u některých památečních domů...
 Všichni kluci v zaujatém zkoumání...


A to je pro dnešek vše...mimochodem - když jsem v úvodu zmínila toho Ježíška na zlaté nitce...představte si, že přesně za 3měsíce rozbalujeme pod stromečkem dárečky!

9 komentářů:

  1. Nádherná kaplička-krásný výlet:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peťul, vy máte doma takové pěkné příběhy s Ježíškem, už o Vánocích jsem tu Tvé vyprávění obdivovala :-) Máte to pro kluky pěkně vymyšlené, to se jim musí moc líbit... :-)
    No máš pravdu, přesně za 3 měsíce v tuhle dobu budeme u stromečku :-) Dárečky už u nás budeme mít rozdané, tipuji, že v tuhle dobu budeme zrovna koukat na Tři oříšky pro Popelku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Péťo, úplně zírám, jaká je u vás suchá tráva. U nás se stále všechno zelená a tráva je hustá a svěží, jak na jaře. Jinak to musel být parádní výlet, líbí se mi, že jste nechali kočár doma a Filípek se nese taťkovi na zádech. :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jezis Peto,nedes me s temi Vanoci,ba ne,miluji Vanoce,jen ten predvanocni cas vzdy tak utece a ja doufam,kdyz uz bude brouckum dva roky,tak ze si to vsichni vice uzijem.Jinak Kaplicka je krasna a take je super,jak tatinek nosi pucika,to my by jsme museli nosit oba dva.

    OdpovědětVymazat
  5. Peťo, děláš mi s těmi zmínkami o Vánocích nesmírnou radost. Já Vánoce miluju a čím dřív se začne s povídáním o nich, tím líp. Už jen tři měsíce? Paráda.
    Krásný vejletění! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Jo jo, zrovna včera jsem to říkala doma, ještě tři měsíce a jsou tu Vánoce...
    Procházku jste měli krásnou, koukám, že je tam u vás už podzimně, tolik spadaného listí...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peťo, určitě jste si užili krásný výlet!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Péťo, moc krásný výlety podnikáte s mrňouskem na zádech. Naposled se mi moc líbil s tím jablíčkem, jak mu panečku šmakovalo. Jsou krásné sluníčkové dny a vy děláte moc dobře, že je užíváte s klukama takhle venku. A ty vánoce už od dneška jsou zas o den blíž, takže bez jednoho dne za tři měsíce.
    No a snad se mi to zveřejní .

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Petí!
    Už za tři měsíííííííceeeeeeee!!!!!!!! :-):-):-):-)
    Jsem jak malá holka, ale já Vánoce prostě MILUJI!!!! :-)
    Kaplička je krásná a cesta, která vede k ní taktéž. :-) Moc krásný výlet jste si udělali. Hrozně se mi líbí foto, kde jsou ti tví kluci zaujatí křížem. :-)
    Měj se nádherně Petí. :-)

    OdpovědětVymazat