středa 26. září 2012

Kluci jedlíci, štrůdl-bábovka a trocha sourozenecké lásky:-)

Ahoj všichni! V minulých dnech mě u Vlastičky na blogu o vaření a pak ještě u dalších blogerek zaujal receptík na bábovku vonící po štrůdlu:-). Tak jsme neváhali a vyzkoušeli taky...
 Receptík si sem s dovolením od Vlastičky kopíruju, ať ho v případě potřeby snadno dohledám:-)


2 hrnky polohrubé mouky
1 hrnek cukru
1 vanilkový cukr
1 hrnek oleje
3 vejce
3 lžičky mleté skořice
3 nahrubo nastrouhaná jablka
1 prášek do pečiva
hrst rozinek
Vajíčka s cukrem vyšleháme do pěny, potom tenkým pramínkem přiléváme olej a stále šleháme.
Mouku, skořici a prášek do pečiva smícháme a společně s jablky a rozinkami vmícháme do vaječné pěny. Pokud je těsto moc husté, přidáme trochu vlažného mléka, to záleží na tom, jak máme šťavnatá jablíčka.
Těsto vlijeme do vymazané a vysypané formy a pečeme asi hodinu. Jestli je bábovka upečená vyzkoušíme špejlí.


My si na bábovku dali ještě kopeček šlehačky:-)


 Chutnala i Fífovi:-)

 Pak tu mám pár fotek kluků, jak se k sobě mají:-)
 Začínají být vzájemně hodně kontaktní, Fífa byl po Lukáškovi jak střelený od prvopočátku, ale jak postupně Fí vyrůstá, i Lukášek se má víc a víc k němu, přestává se bát ho chytit, pomazlit, pohrát si s ním...
 A krom bábovky kluci rádi taky sušenky, takhle spolu mlsali BeBe sušenky:-)





5 komentářů:

  1. Ahoj Peťo,moc Tě zdravím. Ta bábovka mě láká k vyzkoušení:) Ale nechám si pečení až na víkend!! Jinak se mi moc líbí, jak se kluci mají rádi!!! Měj se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Péťo, prošla jsem fotky a články. Kluci jsou správní bráchové. Bábovku také zkusím, vypadá moc jedle. Zdravím a přeji pohodové podzimní dny. :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Peti,ta bábovka je opravdu výborná,taky se u nás po ní doslova zaprášilo,ale řekni mě jedno,Lukášek má na talířku bábovku se šlehačkou nebo šlehačku s bábovkou.Ale ať hlavně,že jim oběma chutná - čiperům.Jsou správný bráškové,máš určitě z nich radost.Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - Peťulo prošla jsem zameškané, a že toho bylo. Byla jsem s váma na procházce za šípky, ale i na kolotoči. No a nyní jsem u bábovky a taky u té krásné sourozenecké lásky. Jo letí ten čas a kluci jsou pořádní chlapíci. No a nesmím zapomenout na krásný šípkový obrázek, chválím a dávám 1***.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Petí!
    Tak na tuto bávoku jsem už také někde koukala. A říkala si, jak může bábovka chutnat po štrůdlu? :-) Takže děkujiii, recept opisuji a musíme si jí také někdy udělat. :-)

    Kluci jsou úžasní a Petí, úplně ta poslední fotka je nejlepší! Koukni na toho Filípka, jaký je to požitkář. :-) Téééda ta sušenka ale musí být dobrá! :-D Filípku jsi kouzelný. :-)
    Ale je krásné, jak vedle sebe sedí a jak Filípek Lukáška naprosto baští. :-)
    Tak Petí, přeji ti, aby to klukům vydrželo navždy, aby se měli rádi pořád a aby si byli oporami. :-)

    OdpovědětVymazat