čtvrtek 13. září 2012

Sněžítko

U Janinky jsem se inspirovala s touto činností pro větší děti - výrobou sněžítka:-)
Potřebujeme nějakou figurku, skleničku od jogurtu a třpytky...
 Na víčko skleničky nalepíme figurku...
 ...do skleničky vsypeme malé množství třpytek...
...zalijeme čerstvou vodou...
 ...a pak už jen zašroubujeme víčkem, zatřepeme a kocháme se:-)

9 komentářů:

  1. Peťo, to je roztomilý! Vy už jste tvrdě najeli na vánoční rituály. Nedávno vanilkový rohlíčky, teď sněžítko...tak se mi to líbí ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí!
    Nádherné sněžítko jste si vyrobili. Je krásné, jak do toho zapojuješ i Lukáška a jakou pak z toho má obrovskou radost. :-) Líbí se mi i volba figurky do sněžítka. :-) Prostě skvěle odvedená práce Petí! Už zbývá jen říci:" A je to!" ;-)
    Ahoooooj. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Peti,Lukášek opravdu projevil ohromnou radost,vynikající nápad a zase až tak moc není drahý.Jsi šikulka,věnuješ se dětem moc.Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Jů Peti, to je bezva nápad, hned jak někde narazím na třpytky ho musíme se Simonkou vyrobit. Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, jak jednoduché a tolik radosti to nadělá...
    Vyzkouším tvůj salát, z cizrny dělám hummus, salát jsem ještě nezkoušela.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - Jednoduché a já je tak toužila mít jako dítě. Nikdy jsem je neměla.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se na tomhle moc líbí, že si to vlastně celé můžou, s malilinkatou pomocí :), zrealizovat děti, o to větší z toho mají radost. Moc se vám to povedlo :D!

    OdpovědětVymazat
  8. Návod na tohle sněžítko jsem u Janči viděla, je to skvělý nápad a děti se u něj na chvilku zabaví :-) Na Pucíkovi je vidět, že se mu výsledek práce moc líbí a je spokojený :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, Petro! Tvůj blog jsem objevila coby vítězku soutěže-anketky u Katky na jejím blogu Baví mě bydlet! Sněžítko mě naprosto uchvátilo... úžasně jednoduché a přitom jednoduše úžasné! Koho by to napadlo... no, Tebe! Určitě si ho doma vyzkoušíme udělat, malá tyhle malé roztomilůstky miluje. Krásný den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat