pátek 14. září 2012

Babí léto na zahradě:-)

Ahoj! Dnes tu mám fotky kluků ze zahrady...
Fík poprvé vyzkoušel houpačku...líbila se mu dost:-)




 Malý čaroděj...

 Fífa si pěkně hraje s Klapkou a Klapka s Fífou:-)



 Na písku je zkrátka príma:-)
 Zahradní kuchyňka je využívaná:-)
 Fífa mi pomáhá i se zametáním v pergole...


 "Že tě sním! Jako ten žralok, co ho mám na triku!"
 "Tak co brácho, s čím si budeme hrát teď?"

6 komentářů:

  1. Ahoj Peťo,moc Tě zdravím!!! Kluci si venku pěkně užívají!! Ať jim ještě sluníčko vydrží a mohou si hrát dál! Peťo, užijte si pěkný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peťko, jen ať si kluci užijí pěkného počasí dokud to jde. U nás byla dneska celé dopoledne šílená mlha, ale odpoledne už zase krásně svítilo sluníčko. Užijte si krásný slunečný víkend pa Vlasta :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten Filípkův šibalský výraz na první fotce!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Peti,ty jsou kouzelný oba dva,jenom ať vydrží ještě déle sluníčko,ať si užíváte i o víkendu pa Miluš

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Petí!
    Koukám, jaké úžasné pomocníky doma máš. Lukášek ti pomáhá v kuchyni, Filípek ti pomáhá v pergole - no co víc si přát! :-)
    Naše Nika se také strašně ráda houpe, jenže doma jim houpačku není nikdo schopný přidělat a tak, když je u nás, tak s ní chodíme na dětská hřiště a ona se stále a dokola jen houpe a houpe. :-)
    Fotky, kde si Filípek hraje s Klapkou jsou nádherné! Líbí se mi, jak se Filípek na Klapku dívá. A Klapka tedy náramně roste. :-) A také jsem si všimla Bubliny u Filípka, když je na houpačce. :-) Krása. :-)
    Mějte se nádherně. Ahooooooj!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat

  6. Ahoj všichni v Pucíkově, není nic krásnějšího jako takoví kluci kteří řádí na zahradě.Filípek pomalu brášku dohání,pěkné fotky,krásné babí léto Vám všem! Luďka

    OdpovědětVymazat