pondělí 10. září 2012

Pastelkové rámečky



Ahoj všichni! Dnes tu mám po dlouhé době něco malinko tvořivého:-). A to barevné rámečky na fotografii nebo obrázek...Protože se nám doma hromadí už nepoužívané, staré pastelky, tak jsem je takhle využila...

 Výrobě předcházela příprava materiálu - zahradními nůžkami jsem si nastříhala pastelky na kousky...část jsem jich ořezala, část zůstala jen nastříhaný "klacíky" bez špiček (hodně pastelek totiž bylo dost umlácených, takže se tuha lámala hned při ořezávání a nešly pořádně ořezat...)
Nastříhaný materiál - v jednom kastlíčku ty ořezané, v druhém potom ty neořezaný



A rámeček se špičkama:-). Líbí se mi víc, ale z praktických důvodů bylo nutné udělat i bez špiček:-)
 I ten je ale docela veselý a pěkně barevný...Do dětského pokojíčku se budou hodit, myslím, že pěkné by v nich byly i fotky dětí:-)

10 komentářů:

  1. Rámečky jsou úžasné, Petruš! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, tleskám! Suprové využití pastelek.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Petí!
    No to je bobmastický nápad! Ihned jdu za mamkou, aby nevyhazovala pastelky holek, které se lámou (tuhy). To jsou nádherné rámečky!!!!! Teda Petí, naprosto úžasný nápad a úžasná práce!!! :-) Mě se líbí oba dva! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, ty rámečky jsou úžasné. Prima využití nepotřebných pastelek. Na fotky dětí to budou moc hezké rámečky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, to je výborný nápad. Vypadá to moc pěkně. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, skvělý nápad. Za mě tedy hlavně ten se špičkami pastelek. Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý nápad, jsi šikulka, v životě by mě něco takového nenapadlo :D! A že se nám doma hromací kousky pastelek...

    OdpovědětVymazat
  8. To je bezva nápad . Taky máme doma spousty pastelek , které jsou jen mrňavý špačky , nebo nejdou ořezat , protože jsou polámaný . Dosud jsme takové pastelky vyhazovali . Takže teď už vím , co s nimi .

    OdpovědětVymazat