pátek 28. září 2012

Podzimní výměna I.

Ahoj všichni...v minulých dnech proběhla na popud Věrušky další výměna mezi blogerkami...tentokrát byla s podzimní tématikou:-). Protože naše dárečky pro Ivanku už dorazily koncem minulého týdne k adresátce, mohu se vám jimi už taky pochlubit:-). Pokud by vás zajímalo, jak se naše výrobky vyjímají u Ivanky, tak mrk k ní na blog:-)
A naše tvoření přidám i sem...nejprve náš (asi:-D) nejmladší aktivní účastník výměny se svými dílky...Před nějakou dobou jsem vám ukazovala, jak začíná něco tvořit s tím, že výsledek vám ukázat zatím nemůžu...no už můžu:-). Vyráběl ježky...

 A tenhle si udělal výlet k Ivě:
 Ježečci jsou nakreslení na čtvrtce papíru - předmalovala jsem čumáček a Lukášek pak prstovýma barvama obtiskal ručky a tím vytvořil bodliny...jako "podlaha" posloužily ježečkovi obtiskané listy. Oko nakonec nebylo "jen" namalované, ale nalepili jsme tam "hejbací" očko...
A co jsem vytvořila já? Protože je to výměna podzimní a k podzimnímu relaxu nezanedbatelně patří deka a různé polštářky, tak jsem šila polštářky...jeden samozřejmě s ježčí tématikou, aby ladil s Lukáškovým výtvorem:-)
 A druhý s aplikací dvou soviček sedících na větvích:
 A tady už náš dárek celý dohromady:

Doufám, že jste si užili dnešní sváteční den a přeji příjemné prožití víkendu:-).

10 komentářů:

  1. Moc hezký dárek do podzimní výměny - dobrý nápad s výkresem od syna a sladit ho s polštářkem - určitě jste udělali svým tvořením velkou radost:-). Já dostala také krásné překvapení a už se těším na další výměnu. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Pro Ivanku jsi vymyslela a vytvořila moc krásné dárečky, určitě udělaly velikánskou radost. ;-) Na dárky z podzimní výměny už jsem na některých blozích narazila a musím říct, že to je prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Peťo paráda! Výborný nápad který srší originalitou moc se ti dárečky povedly :))

    OdpovědětVymazat
  4. Petruš,moc se mi líbí Pucíkův ježek i tvoje polštářky.
    Ježci i sovičky vypadají parádně!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Je snad něco, co neumíš ???
    Suprově vaříš, s dětmi nádherně tvoříš a ještě vymýšlíš takové nádherné projekty. Kde na to všechno bereš čas při dvou dětech ???

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Peti, polštářky které jsi vytvořila jsou parádní,moc se mi líbí!!!
    Lukáškův obrázek je krásný, velmi se mi líbily i ty šípky. Lukášek je moc šikovný.
    Přeji Vám krásný víkend!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Peťo, moc krásné dárky jsi připravila!"! Ježečci jsou kouzelní!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Petí!
    Moc krásně jste s Lukáškem tvořili. :-) Ježeček je nádherný a tvé polštářky NEMAJÍ chybu. ;-)
    Je prostě vidět, že Lukášek je šikulka po mamince. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, Peťko, to jsou nádherné polštářky, moc se Ti povedly!!! Určitě udělaly velkou radost (nám by teda udělaly :D) hezký večer! L.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty polštářky jsou skvělýýý. To by se líbilo děckám ! Mají plnou postel nejrůznějších polštářů a polštářků , že se divím , že se vůbec ještě vejdou do postele. I Lukášek se snažil. Udělal moc pěkného ježka.

    OdpovědětVymazat