úterý 18. září 2012

Kalendář na příštích 14dnů

Ahoj všichni! Přeji krásný babo-letní slunečný den. U nás je naprosto nádherně!
Všem vám chci moc poděkovat za milé a krásné komentáře, které necháváte u článků, děkuji za vaše návštěvy...já v poslední době vůbec nestíhám, dnes jsem konečně stáhla fotky a jdu napsat pár článků na další dny a snad se večer dostanu i nakouknout na vaše blogy, počítač jsem pustila snad po týdnu...Večer odpadám málem dřív než kluci:-D (Lukáška často prosím, že už si půjdeme lehnout, vydržel by vzhůru dýl než já:-D).
Dnes tu mám nový list z kalendáře na aktuálních 14dnů...

3 komentáře:

  1. Ahoj Peťo, koukám, jak to letí!!!! Měj se moc hezky a užívejte si s klukama pěkný slunečný den!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Včera byl opravdu překrásný den, dnešek už vypadá hůř, ale co by jsme chtěli, podzim už klepe na dveře.
    Mějte se rodinko krásně! ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Petí!
    To je zase krásný kalendář. Naprosto dokonalá fotka a překrásně dozdobená. :-)
    Tak Petí, hodně sil přeji. :-)
    Já jsem dnes KONEČNĚ zavěsila podzimního draka na vstupní dveře do bytu (na chodbu). :-) Prostě, podzim je tu!!!! :-) A dnes to u nás opravdu tak vypadá. Je šero, pěkná zima a každou chvilku prší. :-) Jo a ještě do toho fouká vítr. :-)
    Prostě nádherný podzim. :-)
    Mějte se krásně Petí!!! :-)

    OdpovědětVymazat