úterý 25. září 2012

Šípkový keř na papíře

 V minulých článcích jsem vás informovala o našem lovu šípkových keřů...a dnes vám přináším obrázky toho, proč jsme ty keře hledali...resp. jak jsme se na ně dostali...Chtěli jsme totiž malovat šípkový keř...Důležité bylo připravit si pracovní místo, takže pod čtvrtku bílého papíru pěkně "podestlat":-)


Postup je dále jednoduchý...na čtvrtku papíru se udělá kaňka černou tuší...tu pak brčkem rozfoukáme do tvaru větvícího se keře...
 Lukáška foukání moc bavilo, strašně se u toho řehtal...Následně jsme byli pochváleni i paní logopedkou, že je to výborná aktivita, protože se pěkně procvičují mimické svaly při tom foukání. Navíc je to fajn i jako dechové cvičení:-)
 Na zaschlé větve jsme potom červenou prstovou barvou obtiskávali konečky prstu a tím vlastně dotvořili na keř právě šípky:-)
 A hotové výtvory:-)
 i s hrdým tvůrcem:-)
Nyní už mají své místo na nástěnce v pokojíčku, která zatím celkem zeje prázdnotou, protože s novým školním rokem jsem staré výtvory uklidila, abychom udělali prostor pro nová dílka:-)

5 komentářů:

  1. Téééda!!! Lukášku ty jsi naprosto šikovný klučík! Ty šípkové keře vypadají senzačně! Jééé, já si ještě pamatují, že jsme něco podobného dělali ve škole - na základce. Ale to jsme jenom rozfoukávali tu tuž a to bylo celé. Vy máte mnohem lepší nápad, udělat z toho šípkové keře. :-) Krása, já jsem naprosto nadšená! :-) Jééé a to budou mít kluci v pokojíčku zase krásné výkresy. :-) Paráda. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No super nápad a zkrásné tvořeníčko pro děti. To jsi vymyslela ty?? Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, tak to supéééér. Budem se opičit ...
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Peti,zda jsi toto vymyslela ty,tak to teda smekám,Již se těším na fotečky až budou obrázky na zdi.Lukášek je šikulka,já do toho fouknout,tak to mám na zdi okamžitě.

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, tleskám vám a chválím! Mé výtvarné srdce se tetelí, krása!
    Mějte hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat