sobota 29. září 2012

Kluci na zahradě:-)

Krásný sobotní podvečer! Dnes tu mám fotoseriál ze zahrady, kde si s kluky užíváme babího léta (kéž by ještě dloooouho vydrželo takové počasí, jaké bylo v minulých dnech:-)).
Nejprve Lukáš na pískovišti - to je vděčné místo na zahradě, už tam rád lozí i Fífa:-)
 A s Bublinou a míčem...
 Bublina i s druhým Pucíkem:-)
 A Pucíci spolu - malují si křídami:-)



 Křídy zaujaly i Klapku, která nepohrdla touto hračkou a pěkně si s nimi pohrála:-)
 Zvířecí holky si vyhrají i spolu:-)
 Fífa šmejdí všude...jeden z jeho vydařených kousků byl ten, že mi v průjezdu zalezl pod vozík za auto...odmítal zpod něj vylézt a já se pro něj moc nemohla dostat:-D. Nakonec jsem ho musela vytáhnout za triko na zádech - skoro jak když kočka tahá koťata:-D

 A osazovali jsme truhlíky na pergolu - maceškami...Bez asistentů by to samozřejmě nešlo:-)
 Chvílemi se jednalo o dost adrenalinovou záležitost - díky vzpouzílkovi Fífovi, který se hrnul do hlíny doslova bezhlavě:-)

 A moc ho to bavilo:-)
 Lopatkou horlivě nabíral a přesypával...
 Podle detailních fotek je poznat, že zřejmě sem tam neodolal a i ochutnal:-)
 Ručky měl jak prasátko:-)
 Ale byl u toho tááák spokojený:-)
Další legrací bylo sázení kytiček, kdy se po nich Fík vrhal velmi intenzivně, takže jsem musela vyvinout dostatečnou rychlost, aby to macešky přečkaly bez újmy:-D. Vyšlo to a už krášlí pergolu (to teda nemám nafocený:-))

9 komentářů:

  1. Petruš,všimla jsem si,že se Fífa do toho sázení tak ponořil,že si na to musel vzít i nějaké speciální nákoleníky,aby si u toho neotlačil kolínka.Vždycky se mi moc líbilo,jak ti starší Pucík u všeho asistuje a pomáhá a teď vidím,že s tím začak i Filípek.No a těším se na fotky vašeho společného hotového díla!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Péťo, ten váš dvorek-zahrádka, je úžasné místo. Kluci můžou být venku kdykoliv se jim zachce a ty nemůsíš mít obavu, že ti třeba vletí pod auto. Filípek je prima pomocníček, hlínu ochutnal nabeton a koukám na ty jeho chrániče kolínek, může drandit po čtyřech a kolínka si o tvrdou zem neotluče. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam mňam mamčo, máš to ale výbornou hlínu! A že prý nechce baštit nic jiného než mlíčko! :-DDDD
    A já si myslela, že jak jsi sázela kytičky, že jsi musela vynaložit dostatečnou rychlost, aby jsi Filípka z té jamky dostala. :-)
    To je boží, jak má chrániče na kolínkách! No jsi super maminka. ;-) Myslíš na všechno. :-)
    Naše holky na zahradě také mají nejraději místo s pískovištěm. Když o nich nevíš, jsou tam. ;-)
    Strašně moc se mi líbí fotky, kde si Klapka hraje s křídami, copak krásného ti namalovala? ;-) A nebo jak si hraje s Bublinou, no to jsi vyfotila náramně. :-)
    Petí, však práce na zahradě s takovými pomocníky tě musí velice bavit. :-)
    Přeji krásný zbytek soboty a nádhernou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to zdatné pomocníky, hlavně pokud jde o ochutnávku matriálu :o) u nás to probíhalo naprosto stejně, všechno se muselo koštnout :o) klučíci máš nádherný a zvířetník jakbysmet :o) hezký večer! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Peťo, kluky máš krásné a je vidět, že i pohodové. Krásné si spolu hrají a zapojila se i zvířátka. Klapka dokonce malovala. Je to u vás takové spokojené. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, moc pěkná reportáž. Kluci jsou moc šikovní:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Peti, tak jsem prohlédla všechny články, které jsem zanedbala.
    Lukášek namaloval krásně šípkové keře. Vaše dárky do výměny jsou také parádní. Nejvíc se mi líbí kluci na pískovišti. Lukášek už má ve Filípkovi bezva parťáka na hraní. Musela jsem se smát, jak Fífa ochutnal i hlínu na kytky. Máš to nyní na 100%, že se bude maceškám dařit.
    Všechny vás zdravím a přeji hodně takových pěkných slunečných dnů. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní čtyřka! Zahrádkař ochutnavač taky dobrý. Moc se mi líbí ta fotka Bubliny s malým Pucíkem. :o)
    J.=)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak to ti to muselo jít samo , když jsi měla takové pomocníky. :-D Nevadí , že Fífa taky něco zbaštil, aspoň mu bude lépe trávit. Naše holky ( i dvojčata ) , když byly mrňavý , taky s oblibou svačily písek nebo trávu. A přežily to všici ve zdraví. :-D :-D

    OdpovědětVymazat