středa 8. srpna 2012

Rarach

Ahoj všichni!
Dnes tu bude opět foto-příspěvek o Fífovi:-)
Je to naše čírtě, které už si všude stoupá, šoupe nožičkama a začíná vše obcházet...a taky začíná "škodit", o jeho kramaření jsem vkládala dokumentaci nedávno...Vězte, že nepřestal, naopak - zdokonaluje se v souladu s dokonalejší schopností pohybu...Dnešní fotoreportáž zahrnuje jedno jediný odpoledne:-)
Nejdřív asistoval u vyskládávání myčky...



 A pak se přesunul do pokojíčku ke klučičí knihovně:










 Svou "krasojízdu" zakončil u krabice, ve které má Lukáš uskladněnou modelínu:

10 komentářů:

  1. Tak tohle znám také,naš Nelča vlezla i na ta dvířka od myčky a stoupla si na ně!!!iJinak jsem poučená a vše je již ve správné výšce:-)Mějte se krásně!

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, to za naši mladých let nebylo...:o) Protože jsme tenkrát myčku neměli, nikdo do ní nelezl :o)
    Fífa je tedy fakt sekáč!
    Pevné nervy, moc zdravím, Peti!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Peti, skvělé fotky. Kluci mi na dvířkách také rádi sedali. A Vojtík asistuje stále. A na té třetí fotce je Fífa boží - nádherná kukadla ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Jé péťo, tu knížku Broučci na pouti jsem měla tyky a měla jsem ji moc ráda. Nejvíc se mi líbila ta říkánka :
    Tlustá dcera tesaříka
    jedla ve dne, jedla v noci,
    tak ať si teď nenaříká, že jí auto neveze
    že poláme každou hračku
    že nemůže na houpačku, že se smějí všichni broučci vypasené Tereze.

    já si pamatuju i ty ostatní, ale tahle u mě tenkrát suveréně vedla :))

    a Fífa je pašák, jak to všechno krásně zvládá :) a v tom prouhatém mu to náramně sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Fífa je malý ďáblík, prozkoumává všechno na co přijde :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Peti,Fífa je opravdu úžasný medvídě,ale koukákm,že pilně u myčky pomáhá,co kdyby jsi to nedělala dobře.Ale jinak bude pilný čtenář,umí si vybrat.

    OdpovědětVymazat
  7. To je šikulka :), to je děsný, jak rychle ty děti rostou, vždyť to není tak dávno, co jsem obdivovala jeho miminkovskou roztomilost :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Fífa je boží. :D Moc se mi líbí v té proužkované kombinéze.

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle dobře znám , pro jiné je to moc roztomilé , ale maminku může trafit šlak . Ŕešila jsem to tak , že spodní police jsem nechávala úplně volné , nebo jsem tam dávala věci které po nájezdu zvědavého dítka nedojdou úhony . A pokud jsem měla práci v kuchyni ďáblíci byli v ohrádce , kde se obvykle prali o hračky .

    OdpovědětVymazat
  10. Petí, Filípek je geniální! :-) V té myčce je úžasný, jak jí podrobně prozkoumává. :-) Petí, ale pozor, aby jsi ho jednou v té myčce nevyprala!!!!! ;-)
    A jak je nádherně oblečený! Strašně moc se mi líbí, jak je velice soustředěný u knížek. :-) Je to malý průzkumníček. :-)

    OdpovědětVymazat