čtvrtek 23. srpna 2012

Na zahradě minulý týden

Minulý týden jsem na zahradě fotila kluky spolu s Klapkou, tak dnes přináším takovou fotkovou všehochuť z té doby...
Náš indián si nese úlovek:-)
 Tady připravuje hračku pro Klapku...
 Fí úřaduje a řádí:-). A mimochodem - najdete Klapku?

 Je téměř nemožné kluky zachytit oba pěkně na jedné fotce...
 "Na čiči" (měla jsem trochu strach, aby jí tím kamínkem náhodou neudělal "malá-malá", ve Fífově podání by to mohlo být pro Klapku dost likvidační...ale ne, chtěl ji nakrmit (to teď s oblibou zkouší na všechny se vším:-))




 Klapka už se dost rozkoukala a kluků se nebojí, takhle "útočí" i na Filípka (je teda fakt, že nejraději převážně ze zadu, zepředu je pro ni přeci jen dost nebezpečný:-), tak se drží dál)
 Malý tygr na číhané
 A tady jsou všichni tři...sice ani jeden moc pěkně, ale fakt je úspěch aspoň takováto společná fotka:-)

 Lukáška jsem chvíli spustila z očí a ten nezahálel a urval mi slunečnici, kterou jsem si hýčkala a obcházela málem po špičkách ze zvědavosti, jestli se dočkáme semínek...ale jeho slovům: "Maminko, tady jsem pro tebe utrhl tu největší a nejhezčí kytičku, která tu byla" se prostě nedalo odolat:-)
 Pan starosta:
 A se slunečnicí aspoň zapózujeme...
 "Má mě rád-nemá mě rád"
 Ale fotky jsou se slunečnicí pěkné:-)

 Jedno jestli slunečnici nebo kočku, pořád musí něco tahat:-)

5 komentářů:

  1. Ahoj Petí!
    Jůůůů, to je fotek! :-)
    Kluci si den na zahradě i s Klapkou pořádně užili! :-D Jediné, co mě trošičku ničí, tak fotky, kde Lukášek drží klapku pouze za krkem za kožíšek. Opatrně opatrně, může jí způsobit nevídanou bolest. A zatím je kotě, ale jak vyroste, může jí Lukšek opět chytit za kožíšek a to pak bude koukat, jak se kočička umí bránit. ;-)
    A také mě pobavilo to, jak jsi dostala slunečnici, se slovy, že ti utrhl tu největší kytičku a pak ti jí ani nedá a už odtrhává lístečky. :-D Hmmm, Peťo, lehko nabyla ještě lehčeji pozbyla. :-D
    A Filípek jako starosta!!!!! No ten je božííííí!!!! A já klapku našla, leží v té veliké ruly. :-)
    Lukášek je skvělý indián!!! :-)
    Mějte se krásně. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta kytička mě dostala do kolen, ale to by asi každou mámu :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Peťo, koukám, jak si báječně užíváte léta:) Velký indián a malý průzkumník:) Peťo, měj se moc chezky!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Peťulko, kluci jsou pohodáři. A máš pravdu, také jsem vždycky trochu na měkko, když se kluci přiženou s kytkou. Krásné dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám , že máte novou kočičku ? Nebo jsem ji dřív nezeregistrovala ? Pěkný kotě . Moc se mi líbí bílorezavé kočky s bílýma fousama .

    OdpovědětVymazat