úterý 21. srpna 2012

Na parníku

Ahoj všichni! O víkendu, konkrétně v sobotu jsme si udělali výlet na brněnskou přehradu a projížďku parníkem...
Nejprve jsem ještě v tramvaji po cestě na přehradu vyfotila takhle Filípka v jeho novém voze - to si maminka udělala radost a jako dárek k narozeninám, které mě čekají v září i svátku z minulého týdne dohromady si koupila nový kočárek, úplně jsem se do něj zamilovala:-).



A tady už na parníku...nejprve jsme jeli na lodi Utrecht (lodě se jmenují podle partnerských měst) a zpáteční cestu pak na Dallasu:-).
Lukášek většinu cesty absolvoval jako indián, máme teď období indiánské, takže je to tu samý Vinetou, Old Shatterhand atd...
 Tady všichni moji páni kluci na palubě:-)
 Fífa v novém vozítku:-)


 Tady na zádi nad motorem se Lucišovi líbilo nejvíc - sledoval, jak motory čeří vodu:-)

 Taková hejna ryb jsme míjeli...
 Tahle chatička by se mi docela líbila:-)
 Přehradě sanace od sinic docela pomohla a voda se zdá být v pořádku, všechny pláže byly dost obsazené a lidé se hojně koupali...
 Fífu ten vodní vzdoušek zmohl, tak si na zpáteční cestě v kajutě zdřímnul:-)
 A Lukášek dělal samozřejmě kravinky celou dobu:-)



Při zpáteční cestě si pak pochutnával na langoši...no moc ho teda nesnědl, spíš z něj ozobal jen sýr:-)
 A po cestě ze zastávky tramvaje k našim jsme měli hospůdku, kam občas zajdeme, tak je jasné, že tu musela proběhnout občerstvovací zastávka (k našim je to totiž od zastávky pořádně do kopce a v tom vedru přišlo studené pivo víc než vhod:-)). Fífovi se na zahrádce taky celkem líbilo




10 komentářů:

  1. Peti, tak tomu říkám parádní výlet!
    A ten kočár, ten tedy je!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Výlet nádhernej a kočárek je perfektní,určitě se výlet líbil všem.

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJ PETRUŠ!!!
    Tak nejdřív pochválím nové vozítko...je perfektní.
    Tak ať dobře slouží!!!!!
    No a na parníku už jsme nebyli hodně dlouho

    OdpovědětVymazat
  4. Peťulko parádní výlet ... spoustu krásných letních zážitků
    Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Péťo, snažila jsem se prohlédnoout všechny příspěvky. Filípek za ten měsíc udělal ohromný pokrok. Na těch mrňatech je to nejvíc vidět. Kluci jsou fajn a ty máš můj obdiv, jak se jim věnuješ. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Fukčarinka - zdraví výletníky a přeje jim pohodové dny plné zdraví a sluníčka přiměřeného.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Petí!
    Jůůůůůů!!!! Tak prvně chválím kočárek, je opravdu parádní. :-) No však přání se mají plnit, no ne? ;-)
    A teď jsem se pokochala fotkami, když mi bylo tak pět šest let, tak jsme ne brněnské přehradě byli dvakrát na dovolené! Bylo tam nádherně a v tom rybníku jsme se každý den koupali, neb nám počasí prostě přálo! Ale také jsem se tam málem utopila. Bylo to večer, kdy já mamča a oba bratři jsme šli na procházku (taťka zůstal ve společenské místnosti s ostatními chlapi a něco hooodně důležitého probírali :-D ). No zpátky k nám, starší bratr si sedl na schody, byl tam takový můstek a schody do vody, jenže já nevěděla, že schody jsou už dost kluzké od takového toho slizu a mechu, rozběhla jsem se za bratrem, že si sednu vedle něho, hupsla jsem na spodní schod a už jsem jela!! Ale nejhorší bylo, že jsem se majzla hlavou o ten vrchní schod a viděla jsem hvězdičky. Můj starší bratr (je jen o dva roky straší) nelenil a ihned pro mě do té vody skočil, ale to už i mamča v oblečení skákala do vody (mladší bráška byl naštěstí klidné a poslušné dítko, takže stál na břehu a jen vystrašeně přihlížel). No a já mezitím klesala ke dnu. Ale vše dobře dopadlo a já jsem tu!!!! :-) ;-)
    Stejně na přehradu s láskou vzpomínám. :-)
    A také jsme jednou absolvovali výlet na parníku a pamatuji se, že se mi to líbilo více, než potom projížďka na loďce, tam jsem se prý bála. :-)
    Mějte se krásně (jak se to říká? - lodě zdar!!! ? Jo? ). Ahooooooj!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To vypadá nádherně, musel to být krásný výlet. My na lodě po naší dovolené v Tunisu trochu zanevřeli, protože tam to byla katastrofa, ale tohle vypadá podařeně :).

    OdpovědětVymazat
  9. Hezoučký kočárek sis vybrala. A proč také neee, že ??? Výlety na lodích jsou vždycky moc prima, ať je to na přehradě nebo na moři. Vane tam svěží vzdoušek a o zážitky není nouze.

    OdpovědětVymazat
  10. Petruško, krásné fotečky z krásného výletu:-) Kluci vypadají spokojeně:-) Nový kočárek je moc krásný a Fífovi se v něm očividně moc líbí:-) Lukášek je skvělej indián:-) Mějte se moc krásně.

    OdpovědětVymazat