sobota 25. srpna 2012

Fífa a broskev

Ahoj všichni, přeji krásné sobotní odpoledne nebo už možná spíš podvečer:-). Dnes tu mám fotky ze zahrady, Fífu živícího se ovocem - konkrétně broskví a kouskem hroznového vína...Jíst musí vše jedině a pouze sám...i když mu třeba kousek něčeho strčím rovnou do pusinky, tak to většinou vytáhne, prohlídne a teprve pak sám nacpe do papulky...Takže oloupaná broskev na menší kousky a náš Fí:
 Tady ho zaujal trsík hroznového vína (to tam měl taky jednu kuličku oloupanou a odpecičkovanou)
 A šup do pusy...můžete si všimnout okolo, že úspěšnost není veliká a ztráty na trávníku značné:-)


 Ale neva, z trávníku se to dá následně nabrat zpět na talíř a jedeme druhé kolo:-D
 Tady Fífu naučila moje mamka "čumáček", já ho jako malá dělala taky, mám i nafocený důkaz, musím najít a nafotit tu fotku a pak vám to ukážu:-)
  a tady už futruje broskev i z trávníku, aneb heslo "co tě nezabije, to tě posílí" v praxi:
 A opět se ksichtíme:-D
 "Táááák jsem veliký"
 "Šmankote, šmankote"
 A takhle vypadal Fífův jídelníček - nevím, jestli snědl víc broskve nebo trávy:-D
 Fífa byl taky dost zaprasený, naštěstí rovnou ze zahrady odcházel do vany:-D.
 A ještě indián s kočkou...




6 komentářů:

  1. Petiten Filípek se krásně ksichtíkuje,ani nevíš jak jsem se tu řehnila,že jsem vzbudila i muže,ale ať spát se má v noci.Ty ksichtíky prohlížím podruhé,no to je úžasný.Kocourka máte moc fajn a je vidět,že si rozumí s Lukáškem.pa a hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Šikulka!!!To šup do vany je u nás skoro denně:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Filípek je fakt rozkošnej, ksichtíky mu jdou! Lukášek si hezky hraje. Hezký období, když jsou takhle malí.Tak si to užívejte krásnou neděli- zdá se u nás trochu uplakanou. Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Ty děti jsou úžasný, jaké dokáží vyloudit šklebíky :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Filípek je s jeho ksichtíky úžasný. :D Moc se mi líbí vaše kočička.
    Peti, přeji hezkou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petíííí!!!!
    Tak já z Filípka nemůžu!!!! No to jsou úžasné obličejové kreace!!! Ten čumáček je boží! :-DDDD
    A musím se smát, jak tu píšeš, že nevíš, zda snědl více broskve nebo trávy!!! :-DDDD No prostě naprosto dokonalé fotky s tolik výstižným povídáním, že já se bavím, kochám a vychutnávám si každičkou fotečku!!!! :-) Nádhera! :-)
    A strašně moc se mi líbí, jak si Lukášek hraje s Klapičkou. :-) Je vidět, že to i kočičku hodně baví. :-)
    Krásný den vám přeji. :-)

    OdpovědětVymazat