pondělí 27. srpna 2012

Čekání na Klapku:-)


Ahoj všichni, dnes tu mám pár fotek, jak se Luciš denně těší na vypuštění Klapky...na noc je totiž kotě zavřené ve staré koupelně na druhé půlce domečku, aby ji venku nepotkalo nějaké neštěstí (kuna, jiná kočka...) a přes den pak vypuštěná a střídavě venku a doma s námi...těmi dveřmi ji vypouštíme a ona jak nás slyší na dvoře, tak si vyskočí na parapet toho okýnka a tam nás vyhlíží:-). takže Luciš ji vyhlížel z druhé strany...

 A Bublina za dveřmi...momentálně je stav takový, že se "holky" snesou, Bublina ke Klapce nejde (Klapina po ní jednou pěkně vystartovala a syčela, prskala, sekla, od té doby se Bublina moc nezajímá a chodí kolem ní celkem netečně...Klapka ji naopak neustále výstražně pozoruje:-))




3 komentáře:

  1. Peťo, jsem moc ráda že se kočičce dobře daří. Asi je lepší ji na noc zavírat, my ji nechávali venku navolno a víš jak to dopadlo.
    Naše Týna se s Ferdou taky ignorují, ale když jsme měli kotě taky pěkně na Týnu doráželo :)

    OdpovědětVymazat
  2. hlavne, ze kocicka vi, kde je doma a nikam nezdrhne treba i pres den, to pak nedopada dobre :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Petí!
    Koukám jak se u vás Klapka má, jak je milována. :-)
    Lukášek si jí prostě oblíbil, že jo? ;-)
    Hahahaha!!! Strašně mě pobavilo, jak prťavé kotě dělá ramena na dospělou fenečku! Ale Bublina je hold moudrá fenka a ví, že je nejlepší si kotěte nevšímat. :-)
    A strašně moc se mi líbí fotka, jak je Klapka za oknem a kouká na Lukáška! :-) Petí, schválně, za kým Klapka běhá nejvíce? Já si typuji Lukáška. :-)
    Krásný večer přeji. :-)

    OdpovědětVymazat