úterý 19. srpna 2014

Rybízobraní

Ahoj všichni!
Dnes tu mám fotky z minulých týdnů, kdy jsme sklidili naši úrodu rybízu. Na to, že máme dva keříky červeného a jeden bílého, jsme byli poměrně úspěšní a úroda byla víc než slušná...
Takže vzhůru do toho! Trháme:

 A tady už vše pohromadě - byla toho skoro plná dětská vanička:-)
 A už prolisováno na sporáku - dávka na marmeládu (té je potřeba hooodně, kluci všichni milují linecké, takže potřebujeme hodně na promazávání:-))
 Hotová marmeláda - tahle je pro nás, ještě jsem dělala čtyři skleničky pro taťku v dia verzi, aby si mohl taky upéct své diabetické linecké...
 A ještě jsem vyzkoušela domácí rybízový sirup - ten je taky moc dobrý:-)
A marmeládu jsme museli hned otestovat, takže se peklo linecké:-)
Slepováním trávil Lukášek (nejen on:-)) letní večer:


Nevím, na kolik má podobná práce smysl, během dvou dnů bylo po lineckém, kluci se jím cpali jak protržení :-)

7 komentářů:

  1. Téda jste pilní jak včeličky!.-)To se nedivím,že se po lineckém jen zaprášilo,vypadá krásně a určitě i tak chutnalo.-)Pa hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ja uz se tak tesim az zase bude rybiz u nas ,take mame radi marmeladu a vnoucata pres vanoce vypiji vsechnu stavu co udelame.Lukasek je dobry slepovac a oba jsou dobri sberaci a ochutnavaci.Kdyz jsem videla linecke tak jsem si rikala aha uz budou zase vanoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů Peti, vy jste ale šikulové .... Já mám rybíz letos dávno zpracovaný, ale úroda byla nijaká. Ovšem minulý týden jsem koukala na chalupě, že jsou keříky obsypané a tam teprve dozrává.
    Krásné dny přeji ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Petí! :-)
    No teda jo! Takového rybízu! :-) Akorát že mě by se z tohoto kroutily palce u nohou. :-) Ale úroda je to teda slušná! :-) Kluci jsou šikovní! To máš pomocníčky, viď? :-)
    Měj se moc hezky a ahoj! :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Peťulko u vás byly Vánoce. Lukáškovi mazání šlo od ruky, je šikulka. Já jsem sklízela rybíz už před měsícem, tak se divím, že u vás teprve dozrával.
    Mějte se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  6. No pááni Petruš, tomu říkám úroda! A zkouška na vánoce taky dobrá:-)))

    OdpovědětVymazat