neděle 24. února 2013

Patláme, matláme, tvoříme...


Ahoj, přeji všem krásný nedělní podvečer! Dnes tu mám pár fotek z tvorby s dětmi... Tentokrát jsme vytáhli prstové barvičky a tvořili na karton... Použili jsme houbičku na nádobí na tupování, štětičky do uší, špachtle i prsty a vznikaly barevné míchanice... Lukášek tvořil v rámci projektu postavičky od stavebnici, s výsledkem vás seznámíme zas příště:-). Filípek pak své první dílko, které si užil:-). Tvorba ho dost vyčerpala, jak je i z fotek vidět:-).
Doufám, že během večera zas nakouknu i k vám, nějak mi to prohlížení stránek moc nejde, leze mi to strašně pomalu, zlobí mě přidávání komentářů a tak vůbec to spíš nejde, než jde:-(. Ale průběžně nakukuji a okukuji, i když většinou spíš tiše:-).
Mějte krásný zbytek neděle a úspěšný start do nového týdne:-).


















10 komentářů:

  1. Ahoj Petruš!
    Zase prima tvořeníčko s dětmi.Možná,že oba malíři byli po výkonu zralí do vany,ale určitě je tvoření bavilo.Vidím,že Filípka to i vyčerpalo a zmohlo,tak snad se mu bude krásně spinkat!
    Petruš,zdravím Pucíkov!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peťo, ty dokážeš vždycky kluky tak super zabavit!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, jak to kluky baví. Asi máš potom dost práce dát to všechno po nich do kupy, ale pro ně je to fajn. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jste šikovní, kluci si to museli teda užít...

    OdpovědětVymazat
  5. Petruško, pěkně jste si ten dnešní den užili. Kluci tvořili a je vidět, že byli ve svém živlu.
    Pěkný večer a nejen ten¨ IVA

    OdpovědětVymazat
  6. Ti si to tedy pěkně užívali !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Petí!
    Tak koukám, jak si kluci umí vyhrát i s barvičkami. Líbí se mi, jak je Filípek od barev všude, snad i za ušima! :-D
    A líbí se mi, jak je Lukášek vždy do tvoření plně vtažen a soustředěn. Jsem moc zvědavá, copak to vytvořil. :-)
    Přeji vám krásný zbytek dne a mějte se moc prima. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Petruš ty jsi šikovná maminka:-))

    OdpovědětVymazat
  9. Hlavně, že barvičky skončily na prstíkách a na papíře a ne v pusince, jako u nás :D. Šikulkové!

    OdpovědětVymazat
  10. Prohlédla jsem zase nové články. Mile mě překvapil Filípek, že při malování neměl víc barvy na sobě než na desce. Je to šikulka. :-)
    Peti, děláš s klukama krásné věci.
    A také jsi dostala moc pěkné dárečky ve výměně.

    OdpovědětVymazat