pondělí 14. července 2014

Letní aktivity :-)

Ahoj všichni! Rychle sepisuji dnešní příspěvek za ohromného hromování zvenčí - právě tu zuří bouřka s lijákem a tak rychle, než mi spadne připojení :-). Vzpomínka na slunné dny a hrátky kluků s vodou na zahradě... Myslím, že snad všechny děti milují cáchání se a hraní si s vodou... Proč jim tedy nedopřát? Stačí vybrakovat kuchyňské skříňky a jejich obsah nabídnout s trochou vody... O dětech pak ani nevíte:-)











Kluky to baví opravdu moc... navíc je to fajn, trénují si jemnou motoriku, schopnost jistého přelití tekutiny, což se dá využít později např. při servírování jídla, v našem případě konkrétně nafoceno u hráškové polévky...







A jak tak koukám ven - víte, co opravdu funguje? Murphyho zákony... koncem minulého týdne jsem umyla všechna okna, aby mi je dnes pořádně zaneřádil vydatný déšť... takže jako kdyby nic :-D. Ale na druhou stranu, zahrádce vydatné zalití pomůže, to zas jo, tak to budu brát z té lepší strany no:-D. Mám tu i pár fotek právě ze zahrádky, tak je sem taky přidám...






Moc díky za milé komentáře k minulému příspěvku, pro zvědavé ještě zde odpovím na jejich dotazy - opravdu studuji Speciální pedagogiku v Brně na Masarykově univerzitě a od září nastoupím u nás v místní škole jako asistentka pedagoga k postižené holčičce s individuálním vzdělávácím plánem :-).
A to je pro dnešek vše, myslím, že je toho až až :-). Tak mějte krásný den, já letím uspávat kluky po obědě na siestu - myslím, že s tím ševelením deště se jim usne jedna báseň (a malinko se bojím, že nezůstane jen u kluků a siestu si dopřeje i maminka :-D). Mějte se báječně a příště se těším zase "na psanou" :-)

9 komentářů:

  1. To jsi měla Péťo, bazvadný nápad s těmi nádobami a vodou, kluci si skvěle vyhráli a ještě se přitom naučili dovednosti s naběračkou, Lukášek byl určitě moc pyšný na to, že jsi ho pustila k nalévání opravdové polévky. ;-) Líbí se mi i fotky zahrádky. Pamatuji si, když jsi čerstvě osazovala záhonky a letos už je zahrada krásně zelená a kvetoucí!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Petí! :-)
    Tak to máš pravdu! Naše holky hru s vodou také milují. A když jsou u nás a je venku pěkně, tak se odstěhují na balkón, nanosí si vše potřebné a také si tam hrají celou věčnost! :-)

    Mě se moc líbí hrnec ve kterém mají kluci polévku! :-) A nejlepší je jíst za asistence čtyřnohého přítele! Ten dohlédne na to, aby nebyl pod kluky čurbes! :-D A co Klapka? Jakpak se má? :-)

    Na zahradě to máš nádherné a třeba odpočívající koutek se mi strašně moc líbí! :-)
    U nás je slunečno a teplo, nám tu neprší. :-)

    Petí měj se krásně! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No nic, tak ještě jednou, cosi mi sežralo koment.
    Už jsem Vás dlouho neviděla, kluci jsou teda velcí. A šikulové to jsou, určitě Ti doma pomáhají.
    Zahrádku máte krásnou, u nás je také pořád co dělat. A ta nádherná hortenzie! Naše jsou ještě maličké, ale i tak mi dělají radost.
    Pohodové a prímové léto,
    J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Peti, kluci jsou šikulky, krásně ae zabaví a ještě umí hezky nalít polívku.
    Zahrádku máš nádhernou, pěkně rozrostlou, radost se podívat.
    Jinak u nás je 31stupńů ve stínu, takže v takovém horku se na zahrádce moc dělat nedá.
    Mějte se v Pucíkově moc krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí moc ta polévka :-))) to je krása:-))) fakt jim to jde:-))))zahrádky bomba :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Peti, maminka ví, jak na to a kluci vzorně spolupracují!
    Čeká tě těžká práce, opravdu smekám!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Kluci jsou šikulkové:-)
    Jo nádobí, s tím si děti vyhrajou, já si vždy říkala na co vlastně kupuju hračky:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. Kluci jsou sikulove a je krasne videt ze nepotrebuji zadne drahe hracky aby se zabavily .Vase zahrada se za tu dobu co k tobe nakukuji hodne rozrostla ,mate to moc hezke.

    OdpovědětVymazat
  9. Peti, tuhle školu studovala i naše snacha. Seš neuvěřitelná šikulka a moc ti fandím.
    Majka

    OdpovědětVymazat