neděle 4. srpna 2013

Rychlý jogurtový ovocný koláč

Ahoj všichni!
To máme krásné léto viďte? My trávíme ideální letní dny - včera třeba jsem ráno s klukama vyvedla psy (krom Bubliny tu máme na krátké prázdniny i našich Adélu:-)) vyplavat k řece, psice se unavily, my se osvěžili brouzdáním po kotníky/kolena (podle toho o koho s jakým vzrůstem šlo:-)) ve chladné čisté říční vodě...Potom jsme doma hupli do bazénu, osěžili se před nástupem poledního parna a schovali se v chládku domečku na obědovou kachnu s cuketovým zelíčkem a domácím kynutým celozrnným knedlíkem a polední siestu... Odpoledne pak znovu bazén a k večeři opečené špekáčky.... Nádhera, to budou vzpomínky na léto v podzimních a zimních pošmourných dnech!:-)
Fotky bazénové budou určitě v některém z příštích příspěvků, už je nahrávám na blog z iPadu:-).

Dnes receptík na rychlý snadný moučník... Protože je meruňkové období, tak s meruňkami:-).
Je to moc fajn koláč, stačí na jeho přípravu jen miska a stěrka nebo vařečka na zamíchání... žádné šlehání atd... Pokud máte doma suroviny, stihnete ho bez problémů jako moučník k dnešní kávě:-)
Připravíme si vymazaný a vysypaný plech.
V misce smícháme následující ingredience:


1 velký bílý jogurt
2 vejce
2 skleničky mouky (použila jsem celozrnnou pšeničnou a polohrubou)
1sklenička třtinového cukru,
1 kypřící prášek bez fosfátů

Vše smíchat v těsto, nalít na vysypaný vymazaný plech, poklást ovocem (v našem případě vypeckované meruňky) a posypat drobenkou. Upéct v troubě rozehřáté na ca 180stupňů.
Dobrou chuť a krásnou neděli!:-)






7 komentářů:

  1. Ahoj Peťo, moc Tě zdravím! Koláč vypadá nádherně! Tyhle rychlé a jednoduché recepty mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, koláč vypadá hodně mlsně a bude prudce jedlý. :-D
    Včera jste udělali to nejlepší, co šlo. Naložili se do bazénu.
    Přeji vám pohodovou neděli. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo rychlovky, to je moje:-) Taky ho dělám:-) A meruňkový bych si dala hned, ale musim napřed zlikvidovat rybíz:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Fukčarinka - ať žijí meruňkové koláče a bublaniny. Já dala u sebe recept na meruňkovou bublaninu.

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to skvěle a zdravě.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petí!
    Tak koukám, jak se krásně máte! :-) Já se mohu chodit koupat leda tak do vany! :-D
    U nás v baráku je také nové psí miminko! Sousedka si ke své kavalrce pořídila ještě fleťáčka, obě to jsou slečny a obě jsou moc hodné! Myslm tím fenečky. :-) Ale i sousedka (také ještě slečna) je moc fajn. :-)

    My jsme nedávno dělali pizzu podle tvého receptu na kynuté těsto bez kynutí! A moc nám to chutnalo!! Mamča ještě chce podle toho udělat koláč (nejspš broskvový, když máme v lednici kompoty s broskvemi). :-)

    Petí, měj se krásně a já už mám doma konečně noťásek!!!! :-)
    Ahooooooooooooj!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím a chválím! Podobný jogurtový koláč jsem dělala před týdnem se švestkami, hned zmizel. Pěkný den!

    OdpovědětVymazat